دانلود بازی Ragdoll Cannon – بازی کم حجم و اعتیاد آور شلیک آدمک

دانلود بازی Ragdoll Cannon - بازی کم حجم و اعتیاد آور شلیک آدمک

 

دانلود بازی Ragdoll Cannon

 

گاهی بازی های کم حجم و ساده جذابیت های در خود دارند که هیچ یک از بازی های حجیم و گرافیکی امروزی در خود ندارند . بازی Ragdoll Cannon نیز یک نمونه ی بارز از بازی های کم حجم و جذاب است که ساعت ها و یا حتی روزها شما را جلوی کامپیوتر خود ، میخکوب خواهد کرد ! بازی Ragdoll Cannon ، فوق العاده اعتیاد آور و جذاب است ، در این بازی کم حجم ، تمامی اتفاقات بازی بر روی یک برگه ی کاغذ چروک ! انجام شده و از این نظر بازی فوق العاده خاص می باشد .

شیوه ی بازی Ragdoll Cannon به این صورت است که باید با تعیین زاویه و شدت شلیک توپ های که در اختیار دارید ، هدف گیری کرده و آدمک های موجود در صفحه را به طرف جعبه هدف پرتاب کنید . بازی در عین سادگی فوق العاده سرگرم کننده دنبال می شود ، در بازی باید توجه داشته باشید که هرچه عروسک کمتری استفاده کنید نتیجه بهتری بدست خواهید آورد و امتیازات شما بیش از پیش خواهد شد . بازی Ragdoll Cannon را می توانید در 170 مرحله ی فوق العاده دنبال کنید و از تک تک لحظات آن لذت ببرید . شما هم اکنون می توانید بازی Ragdoll Cannon را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی Ragdoll Cannon :

–    گرافیک ساده و در عین حال سرگرم کننده
–    4 موسیقی متن فوق العاده جالب
–    دارای 170 مرحله ی جذاب و دیدنی
–    گیم پلی و صدا گذاری قوی
–    مراحل فکری ، برای تقویت قدرت ذهن مخاطب
–    کم حجم و فوق العاده اعتیاد آور
و …

 

 

ragdoll_cannon_remake[1]

 

ragdollcannon

 

It is time for stupid sports: In this sweet physics skill game you have to fire the ragdolls with your cannon in order to get one of those dudes to the gaol-box. Use YOUR MOUSE to aim the cannon and click the LEFT MOUSE BUTTON to shoot the ragdoll man from the cannon. Hit the HERE button to go to the next level. Have fun!

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 10 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Ragdoll Cannon | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR