دانلود نرم افزار آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی

دانلود نرم افزار آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی

 

دانلود نرم افزار آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی

 

آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی آیا حفظ کردن سوالات آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی برای شما نیز دشوار است ؟ اگر جواب مثبت است پس به شما تبریک می گوییم ! زیرا برای این ساعت و برای شما کاربران عزیز، ‪ دانلود نرم افزار آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای کامپیوتر را آماده دانلود کرده ایم . با این برنامه می توانید به سادگی سوالات آزمون آیین نامه را برای دریافت گواهی نامه ی رانندگی در ایران ، پشت سر بگذارید.

برنامه آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی ، نرم افزاری مناسب برای هنرجویان متقاضی گواهینامه پایه 2 می باشد که آنان را با زبانی ساده با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا می کند. در تمامی کشور های پیشرفته دنیا نیز آزمون آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی برگزار می شود و نکته ی جالب آن این است که این آزمون مانند زبان ریاضی ! زبان مشترک تمام مردم دنیاست ، یعنی تابلو ها در تمام کشور های دنیا ، یک مفهوم را دارد .

گواهینامه ی کسب شده در کشور های مختلف قوانین و مراحل مختلفی را دارد ، که بیشتر آن ها با یک دیگر مشابه می باشند . پس اگر موفق به دریافت گواهینامه شدید ، میتوانید با این کارت در کشور های دیگر نیز به رانندگی بپردازید ، البته توجه کنید نه در همه  ی کشور های دنیا ! امیدواریم از نرم افزار آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای PC نهایت استفاده را بکنید . شما هم اکنون می توانید نرم افزار آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

ویژگی های نرم افزار آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی :

–    آشنائی کامل با علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوها
–    آشنایی با قوانین موجود در کتاب آئین نامه
–    انجام آزمون با بیش از 200 سوال چهار گزینه ای بصورت حرفه ای
–    اعلام نتیجه آزمون به روش گرافیکی
–    محیط کاملا فارسی نرم افزار
–    قابل اجرا بر روی اکثر سیستم عامل ها از جمله ویندوز XP و 7

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR