دانلود بازی دخترانه و مدیریتی کم حجم Iron Chef برای PC

دانلود بازی دخترانه و کم حجم Iron Chef برای PC

 

دانلود بازی دخترانه Iron Chef برای PC

 

در این ساعت بازی دخترانه Iron Chef را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده ایم . بازی های که مخصوص دخترخانم ها باشد ، تولید کمی دارند ، شاید به خاطر این است که خانم های محترم به بازی های رایانه ای علاقه ی چندانی نشان نمی دهند ، اما گاهی بعضی بازی های خانم ها را نیز ساعت ها سرگرم و حتی محو خود می کنند . بازی Iron Chef نیز دقیقا از همین نوع بازی هاست ، بازی دخترانه ای که برای PC تولید شده و در آن شما وظیفه ی مدیریت یک آشپزخانه را به عهده دارید ، و باید با پخت انواع غذاها ، امتیازات خوبی را دریافت کنید .

در ابتدای بازی شما امکانات زیادی ندارید ! و باید با حداقل امکانات ، مانند یک سرآشپز حرفه ای عمل کنید و غذاهای خوش مزه درست کنید . نکته ی جالب بازی اینجاست که در این بازی شما دشمنانی دارید که میخواهند مانع موفقیت شما شوند ! و شما باید با چاقو و ساطوری که در دست دارید به جنگ با آن ها بروید . این بازی سرگرم کننده را به کودکان بالای 5 سال نیز پیشنهاد می کنیم ، زیرا می تواند سرگرمی فوق العاده ای برای آن ها باشد . شما هم اکنون می توانید بازی دخترانه Iron Chef را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 ویژگی های بازی دخترانه Iron Chef :

–    قابل اجرا بر روی سیستم های مختلف
–    مراحل جذاب و سرگرم کننده
–    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
–    حجم بسیار مناسب بازی
–    گیم پلی و گرافیک فانتزی و زیبا
–    و …

 

 

Iron-Chef

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 17 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی دخترانه Iron Chef | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR