دانلود بازی Mortal Kombat 5 – بازی کم حجم مورتال کمبات 5 برای PC

دانلود بازی Mortal Kombat 5 - بازی کم حجم مورتال کمبات 5 برای PC

 

دانلود بازی Mortal Kombat 5 

دانلود بازی مورتال کمبات 5 کم حجم برای PC

 

بازی Mortal Kombat 5 مورتال کمبات عنوان بازی شناخته شده و محبوبی است که در سبک بازی های اکشن و مبارزه ای ، یکی از بهترین های تاریخ بازی های رایانه ای به حساب می آید . ما آخرین نسخه ی بازی Mortal Kombat را برای کاربران عزیز یاس دانلود آماده کرده ایم . می دانیم که کمبات کار خود را از کنسول های قدیمی مانند میکرو و سگا شروع کرد و امروز با گرافیکی واقعی تر و بسیار حرفه ای تر از قبل ، وارد بازار می شود . اما نکته ی جالب بازی مورتال کمبات این است که کمبات سبک خود را رها نکرده و این یکی از ویژگی های برجسته ی این بازی زیباست .

بسیاری از ما در دوران کودکی خاطراتمان را با بازی Mortal Kombat شیرین کرده ایم و به یاد داریم که چطور بازی کمبات ، ساعت ها مارا در کلوپ های بازی محو خود می کرد . این بار هم در نسخه ی 5 بازی Mortal Kombat ، شخصیت های بازی می خواهند شما را سرگرم نمایند ، اما با این تفاوت که بازی از حالت 2 بعدی خارج شده و دیگر از آن صفحه ی تکرای و تاریک خبری نیست !

حالا شاهد یک بازی گرافیکی و جذاب هستید که حالت 3 بعدی دارد و میتواند با بازی های روز هم رده ی خود ، رقابت داشته باشد . یکی از ویژگی های این نسخه از بازی کمبات این است که می توانید با تقسیم صفحه کلید برای بازی با دو نفر یا با استفاده از دسته های بازی می توان بازی را به صورت مولتی پلیر دنبال کنید و از آن لذت ببرید . در آخر باید اضافه کنم که دانلود بازی  Mortal Kombat 5 برای PC های معمولی نیز قابل اجراست . شما دوستان عزیز هم اکنون می توانید بازی Mortal Kombat 5 را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

58346219712434532048

 

 

97429291868047969686

 

سیستم مورد نیاز بازی Mortal Kombat 5 :

System: Pentium-600 or equivalent
RAM: 128 MB
Hard Drive Space: 90 MB
Windows Xp, Vista

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 55 مگا بایت

دانلود لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید …

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR