دانلود بازی Star Defender 4 v1.17 – بازی کم حجم و جذاب برای PC

دانلود بازی Star Defender 4 برای PC

 

دانلود بازی Star Defender 4 برای PC

 

امروز برای شما کاربران عزیز یاس دانلود ، نسخه ی جدید بازی اکشن و زیبای محافظ کهکشان Star Defender 4 را برای PC آماده کرده ایم . محافظ کهکشان ، همانطور که از نامش مشخص است جنگی عظیم در خارج از این کره ی خاکی را روایت میکند ، جایی که شما انقدر قدرتمند شده اید که دشمنانتان با هم متحد شده و به سوی شما می آیند تا شما را نابود کنند . نکته ی جالب بازی Star Defender 4 این است که بازی از گرافیک بسیار خوبی بر خوردار است ، ولی با این حال بر روی رایانه های معمولی با کمترین امکانات سخت افزاری نیز قابل اجراست.

صحنه های نبرد فوق العاده و صداگذاری عالی بازی از ویژگی های این نسخه از بازی Star Defender 4 می باشد . در بازی اکشن Star Defender 4 نیاز به کار با دکمه های بیشمار کامیپوتر ندارید ! شما تنها با موس سیستم خود میتوانید یک نبرد عظیم را مدیریت کنید و با دشمنان خود دست و پنجه نرم کنید . بازی بازی Star Defender 4 از جمله گیم های بسیار پرطرفدار در میان کاربران سیستم های رایانه ای  می باشد.  شما هم اکنون می توانید بازی اکشن و زیبای محافظ کهکشان را به صورت کاملا رایگان و با حجمی بسیار کم از یاس دانلود دریافت کنید و از آن لذت ببرید .

 

ویژگی های بازی Star Defender 4 :

–   گیم پلی اعتیاد آور و جذاب
–   مراحل سرگرم کننده ، اکشن و متعدد بازی
–   گرافیک عالی نسبت به حجم بازی
–   امکان استفاده از سلاح های مختلف
–   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
–   قابل اجرا بر روی اکثر سیستم های ، حتی سیستم های معمولی
–   و …

 

star-defender-4-lrg3

 

 

screen1

 

The Star Defender 4 series returns for its most explosive sequel yet. Obliterate ominous new enemies, upgrade a powerful new primary weapon, collect devastating powerups and face some of the deadliest bosses you’ve ever encountered!

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 13 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Star Defender 4 مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR