دانلود بازی Twisted Metal – بازی خاطر انگیز ماشین جنگی برای PC

دانلود بازی Twisted Metal برای PC

دانلود بازی Twisted Metal برای PC

 

شاید تعجب کنید که با وجود بازی های گرافیکی فوق العاده ای که در حال حاضر وجود دارد ، ما برای شما یکی از بازی های قدیمی کنسول پلی استیشن 1 را آماده کرده ایم ! دانلود بازی Twisted Metal یا همان ماشین جنگی قدیمی که سال ها پیش یکی از محبوب ترین بازی های کاربران سراسر دنیا بود ، و شاید یکی از خاطره انگیز ترین بازی های موجود نیز باشد . بازی Twisted Metal واقعا یک شاهکار در دنیای بازی های رایانه ای به شمار می رفت و محبوبیت آن حد و مرز نمی شناخت . شما می توانستید ماشین های مختلفی از جمله ماشین های فرمول ۱ را انتخاب کنید و بعد از انتخاب ماشین خود باید به جنگ دوستانتان بروید ! در حال بازی می توانید از انواع مهمات و بمب ها برای نابودی دشمنانتان استفاده نمایید .

فکر می کنم کم کم دارید به خاطرات گذشته ی خود فکر می کنید ! پس زمان آن رسیده که بازی twisted metal بازی خاطر انگیز ماشین جنگی را بر روی کامپیوتر های خود نصب و اجرا نمایید و خاطرات خود را مرور کنید . برای اجرای بازی twisted metal شما نیاز به سیستم قدرتمندی ندارید ! در ضمن بازی حجم کمی هم دارد. بازی بسیار ساده طراحی شده است ، اما فراموش نکنید که در همین سادگی ساعت ها سرگرمی وجود دارد که انتظار شما را میکشد . امیدواریم از بازی twisted metal جذاب و زیبا نهایت لذت را ببرید . شما هم اکنون می توانید بازی twisted metal را برای کامپیوتر از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

twisted

 

 

Twisted Meta

 

ps1_ss-twisted_metal

 

راهنمای نصب:

–       توجه داشته باشید که برای اجرای بازی ابتدا باید نرم افزار epsxe160 را اجرا نمایید.

–      سپس Twisted Metal [SCUS-94304].bin را بر روی این نرم‌افزار اجرا کنید تا بتوانید از این بازی خاطره انگیز لذت ببرید .

–      برای سادتر شدن کار شما عزیزان ما نرم افزار epsxe160 را در فایل دانلودی شما قرار دادیم و نیازی به دانلود مجدد و جستجو برای دریافت این برنامه ندارید .

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 183 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی twisted metal

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR