دانلود AI FaceSwap 2.0.0 – جابه‌جایی صورت و چهره افراد با هوش مصنوعی

دانلود AI FaceSwap 2.0.0 - جابه‌جایی صورت و چهره افراد با هوش مصنوعی

 

دانلود AI FaceSwap

| جابه‌جایی صورت و چهره افراد با هوش مصنوعی |

 

AI FaceSwap 2.0.0 نام یک ابزار جدید، پرقدرت و کاربردی به منظور جابه‌جایی صورت و چهره افراد در تصاویر است که این کار را با قدرت گرفتن از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین انجام می‌دهد. همانطور که می‌دانید، این روزها هوش مصنوعی به یک موضوع داغ و جذاب در محافل علم و تکنولوژی بدل شده و با توجه به در دسترس بودن ابزارهای متعدد هوش مصنوعی متناسب با هر نوع نیازی، شکل و شمایل انجام هر کاری در فضای دیجیتال به کلی تغییر کرده است. با استفاده از هوش مصنوعی در زمینه تولید متن، محتوای تصویری، ویدیویی و …، تنها با یک پرامپت ساده می‌توان به نتایجی خارق‌العاده دست یافت. یکی از سرگرمی‌های رایج و مرسوم در فضای مجازی، جابه‌جایی صورت و چهره افراد و قرار دادن آن بر روی بدن دیگر شخصیت‌ها است. اگر که شما نیز نسبت به این موضوع علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم ما را تا پایان این مطلب همراهی بفرمایید.

این نرم افزار در واقع یک بسته‌ی قوی و کاملا آفلاین است که می‌تواند با بالاترین دقت ممکن، تصویر مدنظر شما را بر روی بدن کاراکتر مورد علاقه‌تان قرار دهد. برخلاف بسیاری دیگر از سرویس‌های آنلاین که عمدتا نتایج ساده و ابتدایی دارند، این بسته‌ی نرم افزار را می‌توان یکی از بهترین و کامل‌ترین راهکارهای موجود در این زمینه به شمار آورد که کاربر می‌تواند به کمک تشخیص چهره را به این ابزار سپرده و آن را بر روی بدن دیگر شخصیت‌های واقعی، کارتونی یا … قرار دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار AI FaceSwap را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار AI FaceSwap :

– عملکرد کاملا خودکار

– امکان تشخیص سریع چهره و قراردهی آن بر روی صورت دیگر کاراکترها

– عملکرد کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

– سادگی در استفاده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AI FaceSwap.cover1  300x163 - دانلود AI FaceSwap 2.0.0 - جابه‌جایی صورت و چهره افراد با هوش مصنوعی AI FaceSwap.cover2  300x163 - دانلود AI FaceSwap 2.0.0 - جابه‌جایی صورت و چهره افراد با هوش مصنوعی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.20 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR