دانلود Systweak PDF Editor 1.0.0.4389 – نرم افزار ویرایش حرفه‌ای اسناد PDF

دانلود Systweak PDF Editor 1.0.0.4389 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای اسناد PDF

 

دانلود Systweak PDF Editor

| نرم افزار ویرایش حرفه‌ای اسناد PDF |

 

Systweak PDF Editor 1.0.0.4389 نام یک ویرایشگر جدید، کاربردی و مفید برای فایل‌های PDF است که در نوع خود، یکی از بهترین‌ها در این زمینه به شمار می‌رود. به کمک این نرم افزار، شما به محیطی کاربرپسند و جذاب برای ویرایش، تبدیل، رمزنگاری و فشرده‌سازی اسناد PDF دسترسی خواهید داشت؛ علاوه بر این، نرم افزار فوق به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید PDFهای اسکن شده را به اسنادی با قابلیت انتخاب و جستجوی متن تبدیل کنید. این نرم افزار در واقع یکی از بهترین ویرایشگرهای PDF در بازار است که با دارا بودن امکاناتی گسترده تقریبا کلیه انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌سازد.

 این ویرایشگر، به شما کمک می‌کند تا بتوانید در یک محیط جذاب و کاربرپسند اسناد خود را ویرایش، تبدیل، رمزنگاری و فشرده‌سازی کنید. شما با استفاده از این ویرایشگر PDF، قادر خواهید بود صفحات فایل PDF خود را با ویرایش و تغییرات مورد نظر خود را روی محتوای آن اعمال کنید. همچنین، این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا فرمت های مختلف را به فایل های PDF تبدیل کنید و همچنین، فایل‌هایی که به محض اسکن شدن به فرمت PDF تبدیل می‌شوند را به اسناد با امکان جستجوی متن تبدیل کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Systweak PDF Editor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Systweak PDF Editor :

– قابلیت ویرایش اسناد PDF

– امکان افزودن، حذف و ادغام صفحات با هم

– امکان تغییر در محتوای صفحات شامل عکس و متن

– امکان تشخیص متن از روی عکس

– قابلیت تبدیل فایل‌های PDF به دیگر فرمت‌ها

– امکان ساخت PDF از روی محتوای متنی

– قابلیت فشرده‌سازی و کاهش حجم اسناد پی دی اف

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Systweak PDF Editor.cover1  300x203 - دانلود Systweak PDF Editor 1.0.0.4389 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای اسناد PDF Systweak PDF Editor.cover2  300x203 - دانلود Systweak PDF Editor 1.0.0.4389 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای اسناد PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 104 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR