دانلود Earth 3D Suite 2023.312.953.0 – مجموعه ابزار سیاحت سه‌بعدی زمین

دانلود Earth 3D Suite 2023.312.953.0 - مجموعه ابزار سیاحت سه‌بعدی زمین

 

دانلود Earth 3D Suite

| مجموعه ابزار سیاحت سه‌بعدی زمین |

 

Earth 3D Suite 2023.312.953.0 نام یک جعبه‌ی ابزار 3 بعدی و کامل برای سیاحت در کره‌زمین است که با استفاده از آن می‌توانید به امکاناتی جامع و کامل در نمای 3 بعدی دسترسی داشته باشید. این برنامه در واقع یک اپ کاربردی برای ویندوز است که بازارهایی همچون Google Earth 3d, OpenStreetMap, Zoom Earth, Stellarium, Marble را در خود دارد. در واقع شما با نصب این برنامه، می‌توانید یک نمای بصری زیبا و سریع برای دسترسی به هریک از این ابزارها را در دسترس داشته باشید. اگر که شما هم از تماشا و مطالعه‌ کره‌ی زمین هستید، این روزها ابزارهای متعددی در این حوزه در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید هریک از این ابزارها را در سیستم نصب و از تجربه مشاهده سه‌بعدی زمین، نمای خیابان و … لذت ببرید.

با این بسته‌ی کاربردی و حرفه‌ای، شما می‌توانید بسیاری از امکانات جذاب 3 بعدی در زمینه‌ تماشای کره زمین، دسترسی به نمای واقعی نقاط مختلف دنیا و … دسترسی داشته و از تجربه کار با آن لذت ببرید. این مجموعه شامل ابزارهایی برای مشاهده زمین، ماه و همچنین دیگر سیارات منظومه خورشیدی شامل زهره، مریخ و … در نمای سه‌بعدی است. شما می‌توانید این ابزار را بر روی سیستم نصب و به سرعت به کلیه امکانات آن در زمینه‌ی مطالعه و تماشای 3 بعدی اجرام آسمانی دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Earth 3D Suite را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Earth 3D Suite :

– دارا بودن ابزارهای Google Earth 3d, OpenStreetMap, Zoom Earth, Stellarium Marble به صورت یکجا

– دسترسی به Street View

– امکان مشاهده در حالت فول اسکرین

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Earth 3D Suite.cover1  300x169 - دانلود Earth 3D Suite 2023.312.953.0 - مجموعه ابزار سیاحت سه‌بعدی زمین Earth 3D Suite.cover2  300x169 - دانلود Earth 3D Suite 2023.312.953.0 - مجموعه ابزار سیاحت سه‌بعدی زمین

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 441 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR