دانلود FontFinder 3.4 – نرم افزار تشخیص و جستجوی فونت از روی عکس

دانلود FontFinder 3.4 - نرم افزار تشخیص و جستجوی فونت از روی عکس

 

دانلود FontFinder

| نرم افزار تشخیص و جستجوی فونت از روی عکس |

 

FontFinder 3.4 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور تشخیص و جستجوی فونت از روی عکس است. همانطور که می‌دانید، فونت‌ها یک روش جذاب و محبوب برای طراحی هرچه بهتر آثار گرافیکی، نوشتار متن و … برای انتقال پیام به مخاطب هستند. حتما نباید که طراح گرافیک باشید تا جذابیت فونت‌ها شما را به وجد بیاورد؛ زیرا که حتی افراد عادی هم ممکن است در یک نگاه، جذب طراحی یک نوشته، متن، لوگو یا … شوند؛ خصوصا اینکه طراح آن فونت مناسبی را برای طرح خود انتخاب کرده باشد. با توجه به تنوع بسیار بالای فونت‌ها، بسیاری افراد همواره با مشکل تشخیص فونت مواجهند و دائم به دنبال اسم فونت‌هایی می‌گردند که نمونه آن را در لوگو، تبلیغات یا … دیده‌اند.

اگر که شما نیز به تازگی با مشکلی مشابه دست و پنجه نرم می‌کنید و به دنبال راهی سریع برای تشخیص فونت‌ از روی عکس یا لوگو هستید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که این کار را برایتان انجام می‌دهد. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید عکس، لوگو یا … را به برنامه سپرده و با یک کلیک، به اسم فونت و اطلاعات دقیق آن دسترسی پیدا کنید. طرز کار با این برنامه ساده و آسان است و کاربر به راحتی می‌توانید فونت دلخواه خود را از روی عکس آن پیدا کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار FontFinder را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار FontFinder :

– امکان جستجوی ساده و سریع فونت‌ها

– قابلیت تشخیص فونت از روی عکس

– مناسب برای طراحان گرافیک، طراحان وب …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FontFinder.cover1  300x283 - دانلود FontFinder 3.4 - نرم افزار تشخیص و جستجوی فونت از روی عکس FontFinder.cover2  300x140 - دانلود FontFinder 3.4 - نرم افزار تشخیص و جستجوی فونت از روی عکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 150 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR