دانلود بازی Finger Ninjas – بازی اکشن شکار زامبی ها برای آندروید

دانلود بازی Finger Ninjas - بازی اکشن شکار زامبی ها برای آندروید

 

دانلود بازی Finger Ninjas – بازی شکار زامبی ها برای آندروید

 

بازی Finger Ninjas یکی دیگر از بازی های مهیج و سرگرم کننده ی سیستم عامل محبوب آندروید می باشد که برای شما کاربران عزیز یاس دانلود آماده دانلود کرده ایم . بازی اکشن شکار زامبی ها برای آندروید 2.3 و بالاتر طراحی و ساخته شده است که بر خلاف دیگر بازی های زامبی کشی ، شکل و شمایل ویژه تری دارد . این بار شما با یک نینجای حرفه ای و با شمشیر برنده ی او ، به شکار زامبی ها می روید و آن ها را تکه تکه خواهید کرد !

Finger Ninjas Zombie Strike Force نام کامل این بازی اکشن و جذاب است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید ، بازی در مکان ها ی زیبا با گرافیک عالی برگزار میشود و شما به یک باره خود را در میان سیلی از زامبی ها می بینید که باید راهی برای نجات خود پیدا کنید . با گذشت از مراحل ابتدایی بازی Finger Ninjas جذاب تر و جذاب تر می شود ، قدرت و تعداد زامبی ها بیشتر شده و مبارزات برای شما سخت تر از قبل خواهد شد . البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که با کسب امتیاز بالا ، می توانید سلاح خود را قوی تر کرده و خود را برای مراحل پایانی بازی تجهیز کنید .

در بازی Finger Ninjas شما می توانید حالت داستانی بازی را نیز دنبال کنید که از جذابیت ویژه ای برخوردار است ، همچنین برای انتخاب شخصیت مورد علاقه ی خود از میان نینجا های مختلف به مشکل بر نخواهید خورد . در آخر باید به این نکته اشاره کنیم ، که برای اجرای بازی بر روی تلفن های آندروید خود ، بهتر است حدود 400 مگابایت فضای آزاد داشته باشید . شما هم اکنون می توانید بازی Finger Ninjas برای آندروید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Finger Ninjas :

–   گیم پلی عالی و اعتیاد آور بازی
–   گرافیک بالا و صدا گذاری فوق العاده
–   وجود مراحل متعدد و جذاب در بازی
–   امکان استفاده از ضربات زیبا و جذاب
–   و …

 

 

Finger Ninjas Zombie Strike-Force 1.4-2

 

 

Finger Ninjas Zombie Strike-Force 1.4-3

 

فرمت فرمت: apk – برای اجرای بازی فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کرده و در این مسیر قرار دهید sdcard / Android / obb

فرمت آندروید 2.3 و بالاتر

حجم حجم: 106 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Finger Ninjas مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR