دانلود بازی Airport CEO Helicopters برای PC

دانلود بازی Airport CEO Helicopters برای PC

 

دانلود بازی Airport CEO برای کامپیوتر

| بازی مدیرعامل فرودگاه |

| نسخه TENOKE |

 

Airport CEO Helicopters بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی و استراتژیک می باشد که در سال 2023 توسط Apog Labs ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، عنوانی است که شما در آن باید یک فرودگاه مجهز و بین‌المللی را بسازید و مدیریت کنید. این بازی یک عنوان مدیریتی است که شما در آن به عنوان مدیریت یک فرودگاه ایفای نقش می‌کنید. وظیفه شما این است که زیرساخت‌های فرودگاه را با همه چیز اعم از باند، تاکسی و سیستم حمل و نقل مسافران، گیت‌های پرواز و … را ایجاد و حمل و نقل هوایی مسافران را با آن کنترل کنید.

در این بازی شما باید زمان انتظار را به حداقل رسانده و تلاش کنید که کارکنان خود را در فضایی دوستانه مشغول به کار کنید. همواره باید سعی داشته باشید که کارمندان شما استرس نداشته و یا اینکه وسایل خرابی نداشته باشند تا هیچ تاخیری در حمل و نقل مسافران رخ ندهد. هدف شما در این بازی، ساخت و مدیریت کامل فرودگاه با اتخاذ تصمیماتی استراتژیک است. تمام مجموعه فرودگاه خود را از ابتدا بسازید و تلاش کنید که همه چیز به خوبی پیش می‌رود و این کار برای شما سوددهی مالی دارد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Airport CEO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Airport CEO 1 300x169 - دانلود بازی Airport CEO Helicopters برای PC Airport CEO 2 300x169 - دانلود بازی Airport CEO Helicopters برای PC

 

Airport CEO 4 300x169 - دانلود بازی Airport CEO Helicopters برای PC Airport CEO 3 300x169 - دانلود بازی Airport CEO Helicopters برای PC

 

تریلر بازی Airport CEO Helicopters :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5 2.4 GHz or AMD 3 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Any (at least 2 GB dedicated VRAM)
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 11 (64-bit)
Processor: Intel Core i7 2.6 GHz or AMD 3 GHz (or higher)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Any (at least 6 GB dedicated VRAM)
DirectX: Version 12
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Any

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.79 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR