دانلود 100 عکس پس زمینه با موضوع طبیعت شگفت انگیز – Amazing Desktop HD Wallpapers

دانلود 100 عکس پس زمینه با موضوع طبیعت شگفت انگیز - Amazing Desktop HD Wallpapers

دانلود 100 عکس پس زمینه با موضوع طبیعت شگفت انگیز

Amazing Desktop HD Wallpapers

 

نام انگلیسی مجموعه : Amazing Desktop HD Wallpapers
نام فارسی مجموعه :  عکس پس زمینه با موضوع طبیعت شگفت انگیز( بسیار عالی )
موضوع والپیپر ها : طبیعت
تعداد عکس ها : 100
رزولیشن : متغییر
کیفیت : HD – بسیار با کیفیت

 

امروز برای شما کاربران یاس دانلود 100 والپیپر با کیفیت HD برای شما آماده دانلود کرده ایم با موضوع طبیعت شگفت انگیز که در اندازه نامشخص و با کیفیت HD آخرین حد کیفیت در عکس ها ، برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم تا با دانلود و استفاده از عکس ها به محیط دسکتاپ خود رنگ و جلوه ای دیگری ایجاد نمایید . هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر طبیعت را از سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید . با نظرات سازنده خود ما را در بهبود کمی و کیفیت سایت یاری نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

 

 

فرمت راهنمایی : بعد از دانلود فایل دانلود شده را با استفاده از نرم افزار Winrar   عکس ها را از حالت فشرده خارج نمایید و سپس از تصاویر دانلود شده استفاده نمایید .

 

فرمت فرمت : JPG

حجم حجم : 26.57 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود عکس پس زمینه

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR