دانلود Save webP as PNG or JPEG (Converter) 1.3.4 – افزونه ذخیره تصاویر webP با فرمت PNG یا JPEG در موزیلا فایرفاکس

دانلود Save webP as PNG or JPEG (Converter) 1.3.4 - افزونه ذخیره تصاویر webP با فرمت PNG یا JPEG در موزیلا فایرفاکس

 

دانلود Save webP as PNG or JPEG (Converter)

| افزونه ذخیره تصاویر webP با فرمت PNG یا JPEG در موزیلا فایرفاکس |

 

Save webP as PNG or JPEG (Converter) 1.3.4 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید برای ذخیره تصاویر webP با فرمت PNG/JPEG در مرورگر فایرفاکس است که به کمک آن کاربر می‌تواند تصاویر خود را به فرمت دلخواه تبدیل کند. WebP یک فرمت تصویری است که توسط شرکت گوگل توسعه داده شد و به دلیل دارا بودن قابلیت‌های جذاب، توانست محبوبیت زیادی را در فضای وب به دست آورد. این فرمت از فشرده سازی تصویر با کیفیت بالا و حجم کم استفاده می‌کند؛ با این حال، هنوز هم این فرمت در بسیاری دیوایس‌ها غیرقابل شناسایی است و احتمالا شما هم در مواجهه با این فرمت، ترجیح می‌دهید که فرمتی شناخته‌شده‌تر از تصویر را ذخیره کنید. در این مطلب، ابزاری را برای مرورگر فایرفاکس آماده کرده‌ایم که به کمک آن بتوانید تصاویر خود در فرمت webP را به فرمت JPEG/PNG تبدیل کنید.

همزمان با رشد روز افزونه اینترنت و استفاده‌ی آن از سوی کاربران طی 2 دهه گذشته، امروزه شمار متعددی از فایل‌های چندرسانه‌ای در شبکه اینترنت منتشر و به‌اشتراک گذاشته می‌شود. بنا بر دلایل مختلف، کاربران ترجیح می‌دهند که نسخه آفلاین تصاویر را در سیستم یا گوشی موبایل خود ذخیره کنند و بتوانند در زمان‌های عدم دسترسی به اینترنت نیز تصویر مورد نظر را در دسترس داشته باشند. اگر که در مرورگر فایرفاکس حین دانلود یک تصویر، متوجه فرمت webP در تصویر مورد نظر می‌شوید، با کمک این ابزار شما می‌توانید تصویر خود را به طور همزمان به فرمت PNG/JPEG تبدیل و ذخیره کنید. این نرم افزار دارای کارکرد بسیار ساده و سریعی است و کاربر می‌تواند با نصب آن بر روی مرورگر فایرفاکس آن را فعال کند. از این پس، تنها با راست کلیک کردن بر روی تصویر، می‌توانید با کلیک روی گزینه مخصوص این افزونه، تصویر دلخواه خود را در فرمت‌های مذکور ذخیره نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Save webP as PNG or JPEG را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Save webP as PNG or JPEG (Converter) :

– امکان ذخیره تصاویر webP با فرمت JPEG/PNG

– عدم نیاز به مبدل‌های گرافیکی برای تبدیل فرمت تصاویر

– دارا بودن کارکرد ساده و سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Save webP as PNG or JPEG Converter.cover1  300x167 - دانلود Save webP as PNG or JPEG (Converter) 1.3.4 - افزونه ذخیره تصاویر webP با فرمت PNG یا JPEG در موزیلا فایرفاکس Save webP as PNG or JPEG Converter.cover2  300x237 - دانلود Save webP as PNG or JPEG (Converter) 1.3.4 - افزونه ذخیره تصاویر webP با فرمت PNG یا JPEG در موزیلا فایرفاکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : XPI
  • حجم : 30 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR