دانلود Moi3D 4.0 x64 – نرم افزار مدل‌سازی حرفه‌ای و دقیق 3 بعدی

دانلود Moi3D 4.0 x64 - نرم افزار مدل‌سازی حرفه‌ای و دقیق 3 بعدی

 

دانلود Moi3D

| نرم افزار مدل‌سازی حرفه‌ای و دقیق 3 بعدی |

 

Moi3D 4.0 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و بسیار قوی در زمینه‌ی طراحی و مدل‌سازی حرفه‌ای و دقیق 3 بعدی به کمک کامپیوتر است. این برنامه که یکی از بهترین‌های حوزه CAD محسوب می‌شود، با دارا بودن امکاناتی جامع و حرفه‌ای در این زمینه می‌تواند کلیه انتظارات شما را برآورده کند. طراحی و مدل‌سازی سه بعدی از روش‌های پیشرفته‌ای است که در حوزه‌های مختلفی از جمله طراحی صنعتی، معماری، بازی‌سازی و تولید محتوا استفاده می‌شود. این روش‌ها با استفاده از نرم افزارهای شناخته شده، توانایی ایجاد اشکال سه بعدی با جزئیات دقیق، شبیه‌سازی نورپردازی و حرکت، و همچنین ایجاد مدل‌های پیچیده را فراهم می‌کنند.

یکی از دلایل اصلی استفاده از روش‌های مدل‌سازی سه بعدی در مقایسه با روش‌های سنتی، توانایی بالای کامپیوتر در پردازش و تجسم اشکال سه بعدی است. در حالی که در روش‌های سنتی، ممکن است نیاز به استفاده از مدل‌های فیزیکی و ابزارهای دستی باشد، در روش مدل‌سازی سه بعدی می‌توان اشکال و مدل‌های دقیق را به صورت دیجیتال ایجاد و ویرایش کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یکی از بهترین ابزارهای طراحی و مدل‌سازی 3 بعدی به کمک کامپیوتر را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این برنامه یکی از ابزارهای قدرتمند در زمینه طراحی و مدل‌سازی سه بعدی استو امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به راحتی و با دقت بالا مدل‌ها و اشکال سه بعدی را ایجاد و ویرایش کنند. با استفاده از Moi3D، طراحان می‌توانند به سرعت و به صورت حرفه‌ای به اهداف خود در طراحی مدل‌های 3 بعدی دست پیدا کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Moi3D را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Moi3D :

– طراحی ساده و جذاب

– پشتیبانی از فرمت‌های مختلف با امکان ایمپورت و اکسپورت

– دارا بودن ابزارهای ویرایشی پیشرفته

– امکان ایجاد سطوح منحنی با ابزارهای مخصوص

– امکان مدیریت لایه‌ها با دقت بالا

– امکانات پیشرفته در حوزه شبیه‌سازی نور و روشنایی

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Moi3D.cover1  300x189 - دانلود Moi3D 4.0 x64 - نرم افزار مدل‌سازی حرفه‌ای و دقیق 3 بعدی Moi3D.cover2  300x189 - دانلود Moi3D 4.0 x64 - نرم افزار مدل‌سازی حرفه‌ای و دقیق 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR