دانلود Pintosoft FocusOn Image Viewer 1.29 x86/x64 – نرم افزار مدیریت و نمایش تصاویر

دانلود Pintosoft FocusOn Image Viewer 1.29 x86/x64 - نرم افزار مدیریت و نمایش تصاویر

 

دانلود Pintosoft FocusOn Image Viewer

| نرم افزار مدیریت و نمایش تصاویر |

 

Pintosoft FocusOn Image Viewer 1.29 x86/x64 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی است که از آن می‌توان برای نمایش و مدیریت تصاویر در ویندوز استفاده کرد. این برنامه با دارا بودن قابلیت‌هایی جذاب و کاربردی، امکانی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید تصاویر خود در ویندوز را با سهولت و سادگی بسیار نمایش دهید. استفاده از ابزارهای جایگزین برای نمایش تصاویر در ویندوز دلایل مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کیفیت و ویژگی‌های برنامه، پشتیبانی از طیف گسترده‌تر فرمت‌ها، سرعت و کارایی، تجربه کاربری بهتر و احتمالا باگ‌های موجود در ابزارهای پیش‌فرض نمایش تصویر در ویندوز اشاره کرد. اگر که بسته به هر یک از این دلایل، شما به یک ابزار جایگزین برای نمایش عکس‌های خود در ویندوز احتیاج دارید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار را از دست ندهید.

این برنامه در واقع یک نرم افزار همه‌کاره است که به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید تصاویر خود را در سیستم مدیریت، نگهداری و ویرایش کنید. حتی در صورت تمایل می‌توانید عکس‌های دلخواه خود را به سادگی در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن دارای یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که برای کاربران مبتدی هم حتی نباید چالش‌برانگیز باشد. شما به آسانی می‌توانید با استفاده از فایل منیجر داخلی این برنامه، در مسیرهای سیستم جابه‌جا شده و تصاویر خود را فراخوانی کنید و آن‌ها را نمایش دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Pintosoft FocusOn Image Viewer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pintosoft FocusOn Image Viewer :

– امکان مدیریت و سازماندهی مجموعه‌ تصاویر در ویندوز

– قابلیت نمایش عکس‌ها، بزرگنمایی، فیلتر و افکت‌گذاری و همینطور برش و تنظیم روشنایی و رنگ‌ها در اجزای تصویر

– قابلیت به‌اشتراک‌گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Pintosoft FocusOn Image Viewer.cover1  300x172 - دانلود Pintosoft FocusOn Image Viewer 1.29 x86/x64 - نرم افزار مدیریت و نمایش تصاویر Pintosoft FocusOn Image Viewer.cover2  300x172 - دانلود Pintosoft FocusOn Image Viewer 1.29 x86/x64 - نرم افزار مدیریت و نمایش تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR