دانلود Lively Wallpaper 2.0.7.0 – تنظیم لایو والپیپر در ویندوز

دانلود Lively Wallpaper 2.0.7.0 - تنظیم لایو والپیپر در ویندوز

 

دانلود Lively Wallpaper

| تنظیم لایو والپیپر در ویندوز |

 

Lively Wallpaper 2.0.7.0 نام یک ابزار تنظیم والپیپر برای دسکتاپ ویندوز است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر متحرک را به عنوان تصویر پس‌زمینه‌ی خود قرار دهید. برای برخی کاربران، والپیپر دسکتاپ اهمیت خاصی ندارد و گاها فراموش می‌کنند که حتی برای تنوع هم که شده، سال به سال آن را تغییر دهند و در تمام لحظات، از تصویر پس‌زمینه‌ی پیش‌فرض ویندوز برای آن استفاده می‌کنند. در مقابل، عده زیادی از افراد نیز علاقه دارند که تصویر پس‌زمینه‌ی ویندوز را خودشان انتخاب کنند و بعضا زمان زیادی را هم صرف پیدا کردن بهترین تصویر برای آن می‌کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما علاقه‌مندان به تغییر و زیباسازی دسکتاپ سیستم یک ابزار جدید را آماده کرده ایم که با آن می‌توانید تصویر پس‌زمینه‌ی ویندوز را به حالت متحرک درآورید.

این ابزار، یک برنامه جذاب است که به شما امکان می‌دهد تا تصاویر زنده و ویدئوهای لایو را بر روی دسکتاپ دریافت کنید. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید تمامی تصاویر و ویدئوهایی که دوست دارید را به عنوان پس زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنید. این نرم افزار قابلیت اجرای ویدئوهای MP4, WMV, AVI و … را دارد و همچنین از برنامه‌های شبکه مثل والپیپر انجین پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، با استفاده از ابزار لایولی والپیپر شما می‌توانید تصاویر پس‌زمینه‌ی متحرکت خود را به طور اختصاصی ایجاد و از نمای آن در صفحه لذت ببرید. شما می‌توانید حرکت، نورپردازی و افکت‌های دیگر را برای تصاویر زنده خود تنظیم کنید و جلوه‌هایی خاص را همواره در دسکتاپ خود به نمایش درآورید. همچنین می‌توانید زمانبندی نمایش را تنظیم کنید تا تصاویر زنده خود را در زمان‌های خاصی تغییر دهید. در کل، Lively Wallpaper یک نرم افزار جذاب و سرگرم‌کننده است که به شما امکان می‌دهد دسکتاپ خود را با تصاویر زنده زیبا و ویدئوهای جذاب به طور پویا تزئین کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Lively Wallpaper را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Lively Wallpaper :

– امکان نمایش تصاویر متحرک در دسکتاپ سیستم

– قابلیت نمایش MP4, MKV, WEBM, AVI, MOV و … در دسکتاپ

– پشتیبانی از Hardware Acceleration

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Lively Wallpaper.cover1  300x169 - دانلود Lively Wallpaper 2.0.7.0 - تنظیم لایو والپیپر در ویندوز Lively Wallpaper.cover2  300x169 - دانلود Lively Wallpaper 2.0.7.0 - تنظیم لایو والپیپر در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 261 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR