دانلود ThinkAutomation Studio Professional Edition 5.0.950.2 – خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار

دانلود ThinkAutomation Studio Professional Edition 5.0.950.2 - خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار

 

دانلود ThinkAutomation Studio

| خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار |

 

ThinkAutomation Studio Professional Edition 5.0.950.2 نرم افزاری است که به شما امکانی می‌دهد که بتوانید فرآیندهای کسب و کار خود را خودکارسازی کنید. این نرم افزار، به کسب و کار شما امکانی می‌دهد که بتوان کارها را به صورت خودکار و با سرعت و کیفیت بهتر به اجرا درآورد. نرم افزار ThinkAutomation Studio یکی از بهترین نرم افزارهای اتوماسیون و برنامه ریزی کارهای روتین و پرتکرار است. این برنامه قابلیت استخراج داده ها، پردازش اطلاعات، مدیریت رویداد ها و … را دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تا حد بسیاری کارهای خود را خودکار و دقت انجام آن را بالا ببرید. همانطور که می‌دانید، در طول روز ممکن است هرکدام از ما با کارهایی تکرارشونده سر و کار پیدا کنیم که با گذشت زمان، رفته رفته انجام آن‌ها سخت و دشوار می‌شود و همزمان هم دقت کاربر کاهش می‌یابد. بهترین راه برای مدیریت و انجام اینگونه کارها، سپردن آن به ابزارهای اتوماسیون و خودکارسازی است.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، ابزاری است که به طور خاص برای انجام کارها به طور خودکار طراحی شده و می‌تواند امکانات متعددی را در این زمینه در دسترس شما قرار دهد. این برنامه می‌تواند هرگونه دیتای دریافتی از مسیج‌ها، ارتباطات دیگر نرم افزارها، سرویس‌های ابری، سیستم‌های CRM، ابری و … را پردازش کرده و نسبت به آن واکنش نشان دهد. این برنامه، یک ابزار طراحی شده برای مدیریت هرگونه فرآیند کاری چه به صورت لوکال و چه در بستر ابری است. شما با این ابزار می‌توانید بدون نیاز به طی مراحل سخت و دشوار، فرآیندهای مختلف کسب و کار خود را طراحی کرده و بسیاری از امور خود را خودکارسازی کنید. بنابراین، با نصب و استفاده کردن از نرم افزار ThinkAutomation Studio ، شما می توانید براحتی فرآیندهای کسل کننده و تکراری را به یک سیستم اتوماتیک تبدیل کنید و زمان و هزینه خود را برای برنامه ریزی و مدیریت این فرآیندها صرفه جویی کرده و کارایی و بهره وری کسب و کار خود را افزایش دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ThinkAutomation Studio را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ThinkAutomation Studio :

– قابلیت نصب و راه‌اندازی ساده و آسان

– امکان ارتباط با سرویس‌های ابری

– قابلیت کاهش هزینه‌ها

– امکان پردازش ایمیل‌های دریافتی

– امکان پردازش اسناد

– امکان مانیتور کردن پایگاه داده

– افزایش بهره‌وری کارها با انجام خودکار دستورات

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

ThinkAutomation Studio.cover1  300x207 - دانلود ThinkAutomation Studio Professional Edition 5.0.950.2 - خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار ThinkAutomation Studio.cover2  300x179 - دانلود ThinkAutomation Studio Professional Edition 5.0.950.2 - خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 146 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR