دانلود Hitek Software Automize Enterprise 13.05 – نرم افزار خودکارسازی فرآیندها

دانلود Hitek Software Automize Enterprise 13.05 - نرم افزار خودکارسازی فرآیندها

 

دانلود Hitek Software Automize

| نرم افزار خودکارسازی فرآیندها |

 

Hitek Software Automize Enterprise 13.05 نام یک ابزار برنامه‌ریزی و اجرای تسک‌ها به صورت خودکار در ویندوز است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند اجرای بسیاری از دستورات در سیستم را به حالت خودکار درآورد. مهم‌ترین ویژگی این نرم افزار در قیاس با دیگر ابزارهای مشابه این است که برای استفاده از امکانات آن نیازی به تسلط بر مهارت‌های کدنویسی نیست و کاربر می‌تواند انواع تسک‌ها شامل انتقال بر بستر FTP، مانیتور، دانلود از وب، نظارت بر وب‌سایت، چک کردن و ارسال ایمیل، پینگ، فشرده‌سازی و استخراج محتوای فشرده، کپی، جابه‌جایی و … را به صورت خودکار به اجرا درآورد. با اجرای خودکار تسک‌ها، کاربر می‌تواند تا حد بسیاری در زمان خود صرفه‌جویی کند و کارها را با دقت و ضریب اطمینان بالاتری به اجرا درآورد.

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که کلیه کارهای روزمره‌تان با سیستم، با یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم انجام می‌گیرد، بد نیست که امور پرتکرار خود را به این ابزار سپرده و از امکانات آن بهره ببرید. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید کارهایی که در طول روز ممکن است بارها و بارها تکرار شوند و یا اینکه نیاز به بررسی و نظارت مداوم دارند را خودکار کنید. با اجرای اتوماتیک این تسک‌ها، تا حد زیادی در زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد و بدین ترتیب شما می‌توانید با نظم و دقت بیشتری کارها را انجام دهید و شاهد اجرای دقیق و زمان‌بندی شده‌ی کارها خواهید بود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Hitek Software Automize را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hitek Software Automize :

– امکان اجرای کاملا خودکار تسک‌های مختلف در ویندوز بدون نیاز به برنامه یا اسکریپت‌نویسی

– امکان ارسال نوتیفیکیشن ایمیل با موفقیت تسک‌ها

– امکان دانلود و آپلود خودکار اطلاعات در اینترنت، نظارت بر وب‌سایت، ارسال و دریافت ایمیل و …

– امکان زمان‌بندی اجرای امور روزمره و پرتکرار برای اجرای خودکار

– امکان خودکارسازی برنامه‌های MS Access, Excel, MS Word, PowerPoint

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Hitek Software Automize Enterprise.cover1  300x177 - دانلود Hitek Software Automize Enterprise 13.05 - نرم افزار خودکارسازی فرآیندها Hitek Software Automize Enterprise.cover2  300x177 - دانلود Hitek Software Automize Enterprise 13.05 - نرم افزار خودکارسازی فرآیندها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR