دانلود WaveMetrics Igor Pro 9.02 – نرم افزار مهندسی آنالیز دیتا

دانلود WaveMetrics Igor Pro 9.02 - نرم افزار مهندسی آنالیز دیتا

 

دانلود WaveMetrics Igor Pro

| نرم افزار مهندسی آنالیز دیتا |

 

WaveMetrics Igor Pro 9.02 نام یک ابزار تعاملی جدید و قدرتمند برای آزمایشات علمی و مهندسی داده‌ها است که امکان به تصویر کشیدن داده‌ها و نتایج آنالیز را در دسترس متخصصین قرار می‌دهد. این نرم افزار از زمان معرفی اولیه (سال 1989 میلادی) تاکنون، توسط ده‌ها هزار دانش‌آموز و همینطور محقق مورد استفاده واقع شده و نتایج بی‌نظیری را در دسترس آن‌ها قرار داده است. این نرم افزار یک ابزار علمی تجزیه و تحلیل داده ها، محاسبات عددی و زبان برنامه‌نویسی است که در ویندوز و مک قابل استفاده می‌باشد. این برنامه در ابتدا با هدف تجزیه و تحلیل سری‌های زمانی طراحی شده بود، اما از آن زمان تاکنون امکانات جدیدتری به این ابزار اضافه شده که از جمله‌ی آن‌ می‌توان به آنالیز دیتا، محاسبات عددی و همینطور پردازش تصویر اشاره کرد.

این ابزار، با یک کامپایلر قوی و کاربردی منتشر شده و شمار بسیاری از توابع نیز از طریق منوها در دسترس هستند. این برنامه در درجه اول به دلیل امکانات گرافیکی خود شناخته می‌شود؛ اما از قابلیت‌های جدیدتر آن می‌توان به دارا بودن توابع داخلی مختلف، امکان جمع‌آوری داده‌ها، دستکاری و تجزیه تحلیل ویژگی‌ها، ارتباط با دستگاه‌های خارجی و همینطور امکان برنامه‌نویسی به زبان سی و سی پلاس پلاس اشاره کرد. این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند از این محیط نیازهای ابتدایی خود را پوشش داده و امکانات بیشتر را از طریق برنامه‌نویسی به برنامه اضافه کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WaveMetrics Igor Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WaveMetrics Igor Pro :

– امکان ساخت عناصر بصری با کیفیت بر اساس محاسبات علمی و مهندسی

– قابلیت دسترسی سریع و ساده به داده‌هایی در فرمت‌های مختلف

– امکان کار با داده‌ها در یک محیط صفحه گسترده با امکاناتی بسیار بیشتر و قدرتمندتر به نسبت مایکروسافت اکسل

– امکانات مدیریت و دستکاری دیتا و محاسبات

– قابلیت پردازش تصویر و هوش مصنوعی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

WaveMetrics Igor Pro.cover1  300x169 - دانلود WaveMetrics Igor Pro 9.02 - نرم افزار مهندسی آنالیز دیتا WaveMetrics Igor Pro.cover2  300x241 - دانلود WaveMetrics Igor Pro 9.02 - نرم افزار مهندسی آنالیز دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 336 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR