دانلود Rons Renamer 2023.04.04.1538 – نرم افزار تغییر نام دسته‌ای فایل و فولدرها

دانلود Rons Renamer 2023.04.04.1538 - نرم افزار تغییر نام دسته‌ای فایل و فولدرها

 

دانلود Rons Renamer

| نرم افزار تغییر نام دسته‌ای فایل و فولدرها |

 

Rons Renamer 2023.04.04.1538 نام یک ابزار کاربردی و مفید برای ویندوز است که از آن می‌توانید به عنوان دستیار هوشمند تغییر نام فایل و فولدرها در سیستم استفاده کنید. همانطور که می‌دانید، فایل و فولدرها در ویندوز، از همان نخستین ویرایش‌های ویندوز قابلیت ویرایش نام دارند و کاربر می‌تواند بدون هیچ محدودیتی، با تغییر اسامی آیتم‌های موجود در یک لوکیشن، آن‌ها را به شکل بهتری مدیریت و سازماندهی کند. اگر که نیازهای شما در همین حد خلاصه نشده و به دنبال یک ابزار پیشرفته‌تر برای ویرایش اسامی فایل و فولدرهای خود هستید، توصیه می‌کنیم این نرم افزار را از دست ندهید. این نرم افزار یک ابزار ویندوزی است که با آن می‌توانید شمار نامحدودی از فایل و فولدرها را با آن در یک چشم بر هم زدن تغییر نام دهید.

این نرم افزار قادر است تمام انتظارات شما برای تغییر دادن اسامی فایل و فولدرها را با تکنیک جستجو و جایگذاری برآورده سازد. در واقع تنها کافی‌ست که رشته متنی مورد نظر خود برای جایگزینی در اسم فایل را جستجو کنید تا به آسانی بتوان آن را در اسامی فایل و فولدرها پیدا و با یک کلیک ویرایش کرد. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید بین 10 تا 1000 فایل را تنها در یک ثانیه تغییر نام دهید و ضمن صرفه‌جویی در زمان، کارها را با بهره‌وری بالاتری انجام دهید. این نرم افزار با هدف سادگی و تاثیرگذاری طراحی شده و کاربر می‌تواند حتی پیچیده‌ترین سناریوهای تغییر نام اسامی فایل و فولدرها را با آن هندل نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Rons Renamer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Rons Renamer :

– قدرتمند و ساده بودن

– امکان استفاده از 150 رول مختلف برای تغییر نام فایل و فولدرها

– امکان اضافه یا حذف کردن پسوند یا پیشوند به اسم فایل یا فولدر

– پشتیبانی از تگ فایل (Exif/MP3)

– امکان پیش‌نمایش نتیجه‌ی کار قبل از تغییر نام واقعی فایل‌ها

– امکان استفاده از دستورات خط فرمان برای تغییر اسامی فایل و فولدرها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Rons Renamer.cover1  300x239 - دانلود Rons Renamer 2023.04.04.1538 - نرم افزار تغییر نام دسته‌ای فایل و فولدرها Rons Renamer.cover2  300x239 - دانلود Rons Renamer 2023.04.04.1538 - نرم افزار تغییر نام دسته‌ای فایل و فولدرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR