دانلود Rons WebLynx 2023.05.03.0829 – نرم افزار مدیریت فهرست بوک مارک ها

دانلود Rons WebLynx 2023.05.03.0829 - نرم افزار مدیریت فهرست بوک مارک ها

 

دانلود Rons WebLynx

| نرم افزار مدیریت فهرست بوک مارک ها |

 

Rons WebLynx 2023.05.03.0829 نام یک اپلیکیشن دسکتاپ و جدید برای سازماندهی و مدیریت بوک مارک ها در سیستم است. بوک مارک های نگهداری شده در این ابزار، در حافظه سیستمی ذخیره می‌شوند و حتی در زمان‌های عدم دسترسی به اینترنت هم می‌توان لیست آن‌ها را مشاهده کرد و از طرفی، کاربر می‌تواند بدون نیاز به هیچکدام از فضاهای ابری، دیتای مربوط به بوک مارک ها را در یک فضای قابل دسترس و ساده ذخیره کند. با این ابزار، شما می‌توانید کلیه بوک مارک‌های مرورگرهای اینترنتی را در یک محیط قابل اطمینان ذخیره کرده و در هر زمان به سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

این نرم افزار، ابزاری مناسب برای تحقیق، بازاریابی و همینطور نگهداری هزاران لینک مختلف است. این روزها، تقریبا همه ما به طور روزمره از بوک مارک ها استفاده می‌کنیم. از همان روزهای ابتدایی ظهور اینترنت و مرورگرها،‌بوک مارک ها توانستند به بخشی جدایی‌ناپذیر از تجربه آنلاین ما بدل شوند. اساسا کاربر زمان احتیاج به بوک مارک را متوجه نمی‌شود؛ تا اینکه برای اولین بار یک بوک مارک جدید را ذخیره می‌کند. نرم افزاری که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم، با هدف ساده‌سازی فرآیند مدیریت و کار با بوک مارک ها طراحی شده و قادر است تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده کند تا بتوانید از بوک مارک‌هایتان نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Rons WebLynx را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Rons WebLynx :

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– توانایی ذخیره کردن فهرست بوک مارک‌ها و مدیریت آن‌ها

– امکان جستجو از بین بوک مارک‌ها برای دسترسی سریع‌تر به محتوای آن‌ها

– قابلیت ذخیره و مدیریت تعداد بی‌شماری از بوک مارک‌ها

– امکان ایمپورت و اکسپورت لیست بوک مارک‌ها

– سازگاری کامل با Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Rons WebLynx.cover1  300x240 - دانلود Rons WebLynx 2023.05.03.0829 - نرم افزار مدیریت فهرست بوک مارک ها Rons WebLynx.cover2  300x240 - دانلود Rons WebLynx 2023.05.03.0829 - نرم افزار مدیریت فهرست بوک مارک ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR