دانلود Typing Instructor Gold 22 1.2 – نرم افزار آموزش مهارت تایپ

دانلود Typing Instructor Gold 22 1.2 - نرم افزار آموزش مهارت تایپ

 

دانلود Typing Instructor

| نرم افزار آموزش مهارت تایپ |

 

Typing Instructor Gold 22 1.2 نام یک ابزار جدید،‌کاربردی و مفید به منظور بهبود مهارت تایپ کاربران است که می‌تواند در مدت زمانی کوتاه، تایپ کردن شما را سریع‌تر کند. اگر که از کاربران حرفه ای سیستم‌های رایانه‌ای باشید، احتمالا به خوبی می‌دانید که سرعت تایپ کردن می‌تواند تا حد بسیاری در انجام کارهای روزمره برای شما مفید و موثر باشد. اگر که می‌خواهید مهارت تایپ کردن با کیبورد را تقویت کنید، ما برای شما یک بسته آموزشی جدید را آماده کرده‌ایم که قادر است که به شکلی مفید و کاربردی، آموزش تایپ مفید و صحیح را به شما آموزش دهد.

این نرم افزار در واقع ابزاری قوی برای آموزش اصول و قواعد تایپ با کیبورد است که کاربر با کمک آن می‌تواند مهارت‌های خود در تایپ کردن را ارتقا دهد. این برنامه شامل ده‌ها آموزش استاندارد به همراه سرگرمی‌های مختلف برای یادگیری هرچه بهتر مهارت تایپ است که علاوه بر یادگیری، از خستگی در حین آموزش نیز جلوگیری می‌کند. این نرم افزار هم برای افارد تازه‌کار و هم تایپیست‌ها مفید و کاربردی است و شما می‌توانید با سرفصل‌های آموزشی و تمرینات عملی این نرم افزار، به شکل مفید و موثر مهارت تایپ با کیبورد خود را بهبود دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Crystal Office DayMate را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Typing Instructor :

– امکان یادگیری و بهبود تایپ سرعتی (10 انگشتی) برای کاربران

– دارا بودن سرفصل‌های آموزشی استاندارد برای یادگیری و تقویت مهارت تایپ

– مناسب برای افارد حرفه‌ای و تایپیست‌ها

– امکان ارتقای سرعت و کیفیت تایپ 10 انگشتی

– دارا بودن ده‌ها تمرین مختلف با ترکیب سرگرمی برای جلوگیری از خستگی در حین آموزش

– دارا بودن تمرینات مختلف مناسب برای تمام سنین

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Typing Instructor.cover1  300x225 - دانلود Typing Instructor Gold 22 1.2 - نرم افزار آموزش مهارت تایپ Typing Instructor.cover2  300x257 - دانلود Typing Instructor Gold 22 1.2 - نرم افزار آموزش مهارت تایپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 453 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR