نقاشی با هوش مصنوعی توسط Google AutoDraw

نقاشی با هوش مصنوعی توسط Google AutoDraw

 

نقاشی با هوش مصنوعی

| معرفی سرویس Google AutoDraw؛ نقاشی با هوش مصنوعی برای همه |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی دیگر از شگفتی‌های جذاب و محبوب هوش مصنوعی در خدمت شما عزیزان بازدیدکننده هستیم. غول دنیای فناوری یعنی گوگل (Google)، سال‌های متعدد بر روی سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به طور جدی فعالیت داشته و اخیرا شاهد معرفی سرویس‌های مختلفی در این زمینه از سوی این شرکت هستیم. نقاشی کردن بر روی گوشی موبایل یا کامپیوتر، کاری سخت و زمان‌بر است و گذشته از این‌ها، ممکن است نتیجه‌ی کار چندان با انتظارات مطابقت نداشته باشد. در اینجا، هوش مصنوعی می‌تواند راهگشای مشکلات باشد! سرویس جدیدی که از سوی گوگل معرفی شده، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با ترسیم یک طرح اولیه، سریعا چندین طرح پیشنهادی و نزدیک به طرح اولیه را تحویل بگیرید.

Google AutoDraw، یک سرویس محبوب و قدرتمند است که می‌توانید از نتیجه‌ی طرح‌های آن در انواع پروژه‌های برنامه‌نویسی، طراحی گرافیکی و … بهره ببرید. این سرویس جدید، به طور رایگان بر روی کامپیوتر، موبایل و تبلت در دسترس قرار دارد. بنابراین شما هم به راحتی می‌توانید با موس یا حرکات انگشت بر روی صفحه نمایش لمسی گوشی یا تبلت خود، یک طرح اولیه را ترسیم کنید و در ادامه، با هوش مصنوعی Google AutoDraw، شاهد نتایجی جذاب و خارق العاده باشید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

1- به وب‌سایت autodraw.com مراجعه کنید.

Google AutoDraw.cover1  300x138 - نقاشی با هوش مصنوعی توسط Google AutoDraw

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- با کلیک بر روی دکمه سبز رنگ، به صفحه نقاشی هدایت خواهید شد.

Google AutoDraw.cover2  300x138 - نقاشی با هوش مصنوعی توسط Google AutoDraw

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

3- در اینجا طرح خود را نقاشی کنید.

Google AutoDraw.cover3  300x138 - نقاشی با هوش مصنوعی توسط Google AutoDraw

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

4- اکنون از نوار بالا، گزینه‌های نزدیک به طرح خود را مشاهده می‌کنید که با کلیک بر روی آن به سرعت می‌توانید نسخه آماده‌ی طرح خود را با هوش مصنوعی دریافت کنید.

Google AutoDraw.cover4  300x138 - نقاشی با هوش مصنوعی توسط Google AutoDraw

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR