دانلود Notebooks 1.4.2 – محیط زیبا، مفید و کاربردی برای نوشتن در ویندوز

دانلود Notebooks 1.4.2 - محیط زیبا، مفید و کاربردی برای نوشتن در ویندوز

 

دانلود Notebooks

| محیط زیبا، مفید و کاربردی برای نوشتن در ویندوز |

 

Notebooks 1.4.2 نام یک محیط کاربردی و زیبا برای نوشتن کتاب، یاددشت‌برداری از ایده‌ها، افکار و همینطور ثبت رویدادها و یا خاطرات روزمره است. با این نرم افزار، کاربر به راحتی می‌توانید یک لیست از اقدامات مورد نظر برای انجام را یادداشت کند یا اینکه برای پروژه‌های پیچیده را مدیریت نماید. طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و شما به راحتی چند کلیک می‌توانید با آن ارتباط بگیرید. تنها کافی‌ست که این ابزار را نصب کنید و در ادامه، از امکانات متعدد این برنامه برای پروژه‌ها و همینطور سازماندهی تسک‌ها و … نهایت بهره را ببرید.

این نرم افزار، راهکاری ساده و آسان برای نوشتن در اشکال مختلف است. این برنامه، منحصر به یادداشت‌برداری و ثبت رویدادها نیست؛ بلکه با آن می‌توانید هرگونه اطلاعات نظیر ایده‌ها یا افکار، تحقیقات، اشعار و … را در یک محیط مخصوص و زیبا ثبت و نگهداری کنید. از آنجا که در حین نوشتن به تایپ حروف و کاراکترهای خاص هم نیاز است، این ابزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به آسانی هرگونه کاراکتر خاص را نیز در نوشتار خود به کار بندید و بدون هیچ حواس‌پرتی،‌ نوشتن را ادامه دهید. امروزه بر خلاف گذشته، بسیاری افراد ترجیح می‌دهند که نوشته‌های خود را در فضای دیجیتال مثل نوت گوشی موبایل، ویرایشگرهای متنی در ویندوز و … یادداشت کنند. اگر که شما هم به دنبال یک ابزار ایده‌آل برای ثبت و نگهداری نوشته‌های دیجیتالی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم این دفترچه یادداشت پرامکانات را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Notebooks را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Notebooks :

– امکان دسترسی به کاراکترهاص خاص

– مجهز بودن به محیط گرافیکی تاریک و روشن

– امکان ثبت نوشته‌ها بدون حواس پرتی

– امکان نمایش شمارش سطرها

– امکان جابه‌جایی پاراگراف‌ها

– مناسب برای ثبت و نگهداری انواع ایده‌ها یا افکار،‌ تحقیقات علمی، نوشته‌های ادبی، داستان و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Notebooks.cover1  300x185 - دانلود Notebooks 1.4.2 - محیط زیبا، مفید و کاربردی برای نوشتن در ویندوز Notebooks.cover2  300x185 - دانلود Notebooks 1.4.2 - محیط زیبا، مفید و کاربردی برای نوشتن در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR