تبدیل نقاشی به تصویر با هوش مصنوعی

تبدیل نقاشی به تصویر با هوش مصنوعی

 

تبدیل نقاشی به تصویر با هوش مصنوعی

| از سوژه مورد نظر نقاشی بکشید؛ هوش مصنوعی تصویر آن را برایتان خلق کند! |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی دیگر از شگفتی‌های جذاب و محبوب هوش مصنوعی در خدمت شما عزیزان بازدیدکننده هستیم. سایت‌هایی وجود دارند که با استفاده از هوش مصنوعی (AI) می‌توانند برای شما تصاویری فوق‌العاده جذاب را خلق کنند. این سرویس‌ها که بعد از معرفی چت بات هوشمند ChatGPT به شکل عمومی در دسترس قرار گرفته‌اند، این روزها به موضوعاتی داغ و محبوب در فضای علم و فناوری بدل شده و آثار مبتنی بر آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌توان دید. اگر از دوست‌داران نقاشی کشیدن هستید و دوست دارید که یک نقاشی ساده را به یک تصویر خارق‌العاده و حرفه‌ای تبدیل کنید، ما برای شما یک سرویس رایگان را معرفی می‌کنیم که قادر است این کار را با سهولت بسیار برایتان انجام دهد.

استفاده از این سرویس کاملا رایگان است و کاربر می‌تواند با ورود به صفحه‌ی مربوطه، شروع به کشیدن نقاشی کند. در ادامه تنها با یک کلیک، این وب‌سایت جادویی می‌تواند تصویری حرفه‌ای را از نقاشی اولیه‌ی شما خلق کند. این وب‌سایت در واقع یک ابزار هوش مصنوعی است که به کاربران اجازه می‌دهد که تصاویر را بر اساس طرح‌های خود تولید کنند. این سرویس از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تولید تصاویر در سبک‌های هنری مختلف مانند سورئالیسم، کوبیسم، استریت آرت و … بهره‌ می‌برد؛ همچنین با آن می‌توانید پرتره‌هایی جذابی از حیوانات و حیات وحش، تصاویر طبیعت، معماری مدرن، تاریخی، آینده‌ی فناوری و … را هم خلق کنید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

1- به وب‌سایت drawit.art مراجعه کنید.

drawit.cover1  300x130 - تبدیل نقاشی به تصویر با هوش مصنوعی

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- در بخش میانی، نقاشی مورد نظر را ترسیم و با انتخاب موضوع، دکمه آبی رنگ را کلیک کنید.

drawit.cover2  300x130 - تبدیل نقاشی به تصویر با هوش مصنوعی

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

در پایان، نتیجه به شما نمایش داده خواهد شد.

drawit.cover3  300x130 - تبدیل نقاشی به تصویر با هوش مصنوعی

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR