دانلود nomacs 3.16.0.1709 – نرم افزار نمایش و پردازش تصاویر

دانلود nomacs 3.16.0.1709 - نرم افزار نمایش و پردازش تصاویر

 

دانلود nomacs

| نرم افزار نمایش و پردازش تصاویر |

 

nomacs 3.16.0.1709 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور مشاهده، پردازش و اکپسورت گرفتن از تصاویر است که به شما امکانات متعددی را در زمینه‌ی کار با فرمت‌های مختلف گرافیکی می‌دهد. این نرم افزار در واقع یک ابزار نمایش تصویر ساده و رایگان است که از طیف گسترده‌ی فرمت‌های گرافیکی پشتیبانی دارد و با آن کاربر می‌تواند تصاویر موجود در سیستم را با سهولت و سادگی بسیار به نمایش درآورد. این ابزار مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و شما با استفاده از گزینه‌های موجود در پنجره اصلی برنامه می‌توانید به امکانات مورد انتظار خود دسترسی سریع و ساده داشته باشید.

این نرم افزار امکان دسترسی سریع و ساده به فایل و فولدرهای موجود در سیستم را فراهم می‌کند و از این روی شما به راحتی می‌توانید تصاویر خود برای مشاهده و یا ویرایش را در برنامه فراخوانی کنید. این ابزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید تصاویری در فرمت‌های PNG, JPG, BMP, PPM, ARW, PSD, DNG, TGA, ICO, CRW, MPO را در برنامه فراخوانی کرده و آن‌ها را نمایش دهید یا اینکه با ابزارهای موجود به ویرایش آن بپردازید. کاربر می‌تواند بر حسب نیاز خود، مجموعه تصاویر موجود در یک فولدر را فراخوانی نماید و به تصاویر موجود در آن دسترسی داشته و آن‌ها را مدیریت کند. از دیگر امکانات برنامه می‌توان به چرخاندن عکس‌ها، تغییر سایز، برش عکس‌ها، دسترسی به موقعیت مکانی تصاویر و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار nomacs را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار nomacs :

– امکانات گسترده در زمینه‌ی نمایش تصاویر

– دارا بودن پیش‌نمایش بندانگشتی عکس‌ها

– امکان بزرگنمایی عکس‌ها

– امکان نمایش اطلاعات مربوط به عکس (زمان ثبت، موقعیت مکانی و …)

– قابلیت برش عکس‌ها

– امکان چرخاندن عکس‌ها

– قابلیت تغییر سایز تصاویر

– قابلیت تغییر نام و حذف تصاویر

– پشتیبانی از طیف گسترده فرمت تصاویر شامل PNG, JPG, BMP, PPM, ARW, PSD, DNG, TGA, ICO, CRW, MPO

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

nomacs.cover1  300x241 - دانلود nomacs 3.16.0.1709 - نرم افزار نمایش و پردازش تصاویر nomacs.cover2  300x241 - دانلود nomacs 3.16.0.1709 - نرم افزار نمایش و پردازش تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR