تولید محتوا با هوش مصنوعی Predis؛ ترکیبی از ChatGPT و Canva و Hootsuite

تولید محتوا با هوش مصنوعی Predis؛ ترکیبی از ChatGPT و Canva و Hootsuite

 

تولید محتوا با هوش مصنوعی Predis

| ترکیبی از ChatGPT و Canva و Hootsuite |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک وب‌سایت مجهز به هوش مصنوعی را معرفی می‌‌کنیم که به واسطه آن می‌توانید برای شبکه‌های اجتماعی مختلف محتوا تولید کنید. اگر تولیدکننده‌ی محتوا در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی هستید و ایده‌ی به خصوصی به ذهنتان نمی‌رسد، این وب‌سایت به کمک هوش مصنوعی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید محتوای اختصاصی خود را ایجاد کنید و به طور مستقیم آن را منتشر کنید. همانطور که می‌دانید، هوش مصنوعی این روزها به عنوان بحثی داغ و جذاب در محافل علم و تکنولوژی شناخته می‌شود. با معرفی رسمی چت جی پی (ChatGPT)، این روزها هوش مصنوعی قابلیت‌های متعددی را در قالب یک دستیار هوشمند به کاربران ارائه می‌کند. اگر که علاوه بر کمک و همراهی متنی، به یک دستیار چندرسانه‌ای هم برای تولید محتواهای اختصاصی خود احتیاج دارید، در این مطلب ما به شما یک هوش مصنوعی جدید را معرفی می‌کنیم که قادر است برای اینستاگرام و انواع دیگر شبکه‌های اجتماعی شما محتوا تولید کند.

این هوش مصنوعی جدید و کاربردی که ترکیبی از قابلیت‌های تست را در خود دارد، به شما امکانی خواهد داد که بتوانید برای محتواهای اختصاصی خود، یک دستیار هوشمند داشته باشید تا جدیدترین محتواها را بسته به موضوعات روز برایتان ایجاد کند. این نرم افزار، به طور اختصاصی برای شبکه‌های اتماعی محتوا تولید می‌کند و از این روی، شما می‌توانید انتظار یک پست تمام و کمال با متن اختصاصی، تصویر و یا ویدیو را داشته باشید و به طور مستقیم را در صفحات اینستاگرام، فیسبوک و … منتشر کنید.

 

 

1- وارد وب‌سایت predis.ai شوید. این سرویس هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا با نوشتن موضوع پست، چندین مطلب شامل متن + عکس + ویدیو را تحویل گرفته و در صفحات اجتماعی منتشر کنید.

predisAI.cover1  300x168 - تولید محتوا با هوش مصنوعی Predis؛ ترکیبی از ChatGPT و Canva و Hootsuite

تولید محتوا با هوش مصنوعی Predis؛ ترکیبی از ChatGPT و Canva و Hootsuite

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR