دانلود passbox 1.0.0 – حفظ و نگهداری امن و ساده از رمزهای عبور

دانلود passbox 1.0.0 - حفظ و نگهداری امن و ساده از رمزهای عبور

 

دانلود passbox

| حفظ و نگهداری امن و ساده از رمزهای عبور |

 

passbox 1.0.0 نام یک ابزار جدید، رایگان و متن‌باز در زمینه‌ی نگهداری مشخصات کاربری و اطلاعات محرمانه‌ است که با آن شما می‌توانید نام‌ کاربری، رمز عبور، مشخصات بانکی و … را در یک محیط امن و محافظت شده ذخیره کنید. نرم افزارهای مدیریت پسورد، یک راهکار مناسب برای اضافه کردن یک لایه‌ی امنیتی تازه به حساب‌های شما هستند. اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که معمولا مشخصات کاربری خود را فراموش می‌کنید و امکان دسترسی دوباره به آن برایتان چالش‌برانگیز است، شاید بهتر باشد که این ابزار کاربردی را امتحان کنید. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید ریسک فراموشی رمزهای عبور را به حداقل برسانید؛ چرا که دیگر لازم نیست مشخصات کاربری خود در حساب‌های مختلف را به خاطر بسپارید؛ به جای آن، تنها کافی‌ست که یک رمز عبور را برای این ابزار تعیین کنید و سپس کلیه اطلاعات خود را در آن قرار دهید.

اگر که شما مجبور هستید اطلاعات کاربری چندین حساب مختلف را به خاطر بسپارید و این موضوع برایتان چالش‌ساز شده است، شاید بد نباشد که به عنوان یک راهکار جایگزین از نرم افزارهای مدیرتی پسورد استفاده کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک پسورد منیجر جدید و رایگان را برای ویندوز خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که قادر است کلیه اطلاعات کاربری شما اعم از اطلاعات بانکی، مشخصات کیف پول، نام‌های کاربری و رمز عبور و … را در خود حفظ کند تا شما بتوانید تنها از طریق وارد کردن یک رمز عبور، به اطلاعات کلیه حساب‌های خود دسترسی داشته باشید. به هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار passbox را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار passbox :

– کاهش خطر فراموشی مشخصات کاربری

– امکان مدیریت حساب‌های کاربری مختلف اعم از اطلاعات بانکی، یوزر و پسورد وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات کیف پول و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

passbox.cover1  300x169 - دانلود passbox 1.0.0 - حفظ و نگهداری امن و ساده از رمزهای عبور passbox.cover2  300x169 - دانلود passbox 1.0.0 - حفظ و نگهداری امن و ساده از رمزهای عبور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1- نرم افزار Node.JS را نصب کنید.

2- با دستور npm install -g pnpm در خط فرمان (CMD)، بسته pnpm را نصب کنید.

3- یک cmd جدید باز کرده و دستورات زیر را در آن وارد کنید تا برنامه نصب شود.

pnpm i
pnpm dev
pnpm build
مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR