دانلود Data Crow 4.9.0 – نرم افزار دسته‌بندی انواع اطلاعات نظیر عکس، فیلم، کتاب الکترونیکی و …

دانلود Data Crow 4.9.0 - نرم افزار دسته‌بندی انواع اطلاعات نظیر عکس، فیلم، کتاب الکترونیکی و ...

 

دانلود Data Crow

| نرم افزار دسته‌بندی انواع اطلاعات نظیر عکس، فیلم، کتاب الکترونیکی و … |

 

Data Crow 4.9.0 نام نرم افزاری جدید و کاربردی است که با آن می‌توانید از فیلم‌ها،‌ تصاویر، برنامه‌ها، کتاب‌ها، آلبوم‌های موسیقی و انواع دیگر فایل‌های چندرسانه‌ای، کاتالوگ بسازید و آن‌ها را در یک مکان نگهداری کنید. مدیریت و سازماندهی اطلاعات در فضای دیجیتال نیز، نیازمند نظم و صرف زمان است. انجام این کار، خصوصا در این فضا چندان ساده نیست و اگر که ابزار درست را در دسترس نداشته باشید، احتمالا این کار برایتان سخت و گاها غیرممکن خواهد بود. ولی به کمک ابزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، کارها بسیار ساده‌تر خواهد بود و شما به راحتی می‌توانید هرگونه اطلاعات دیجیتالی خود در سیستم را مدیریت و دسته‌بندی کنید.

این اپلیکیشن جدید قادر است مجموعه عظیمی از فیلم‌ها، برنامه‌ها،‌ تصاویر، کتاب‌های الکترونیکی، آلبوم‌های موسیقی و انواع دیگر فایل‌های دیجیتالی را در یک فضای زیبا و جذاب مدیریت کند. علاوه بر این، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید دسته‌های خود را بسازید،‌موزیک‌ها را در سبک‌های متعدد دسته‌بندی کنید و آن‌ها را در پایگاه داده‌ای مرتب و دقیق سازماندهی کنید. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید فایل‌های خود را به شکلی ساختاریافته مرتب کنید و گروه‌بندی آن‌ها را به شکلی دقیق و منظم انجام دهید تا در ادامه، امکان دسترسی ساده و سریع‌تر به این اطلاعات برایتان فراهم باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Data Crow را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Data Crow :

– امکان دسته‌بندی فایل‌های صوتی، کتاب‌های الکترونیکی، فیلم‌ها و …

– امکان تغییر دادن محیط کاربری به سلیقه کاربر

– امکان ایجاد دسته‌بندی دلخواه برای مرتب‌سازی فایل‌ها

– امکان گزارش‌گیری در فرمت‌های PDF, HTML

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Data Crow.cover1  300x249 - دانلود Data Crow 4.9.0 - نرم افزار دسته‌بندی انواع اطلاعات نظیر عکس، فیلم، کتاب الکترونیکی و ... Data Crow.cover2  300x274 - دانلود Data Crow 4.9.0 - نرم افزار دسته‌بندی انواع اطلاعات نظیر عکس، فیلم، کتاب الکترونیکی و ...

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 442 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR