دانلود بازی Monopoly Tycoon – بازی کم حجم و جذاب مدیریت شهر

دانلود بازی Monopoly Tycoon بازی کم حجم و جذاب مدیریت شهر

 

دانلود بازی Monopoly Tycoon

 

برای امروز دوستان عزیز دانلود بازی Monopoly Tycoon یک بازی کم حجم، سرگرم کننده و جذاب برای مدیریت شهر رو آماده دانلود کرده ایم که یادآور روزهای خوش کودکی می باشد ! بسیاری از ما نام مونو پولی را از زمان کودکی خود به خاطر دارید . به دلیل محبوبیت این سری بازی ها ، تولید کنندگان گیم های رایانه ای به این فکر افتادند که این گونه بازی های سرگرم کننده و جذاب را وارد دنیای مجازی کنند و اینگونه بود که این محبوبیت موجب ساخته بازی های کامپیوتری ، پس از بازی های فکری و صفحه ای شد .بهتر است کمی با نسخه ی کامپیوتری بازی آشنا شویم ، پس با ما همراه شوید .

 

شروع بازی monopoly tycoon در سال 1930 اتفاق می افتد که کاربر با سرمایه ای کم بازی را آغاز کرده و باید کارو بار خود را حرفه ای تر دنبال کند . به مرور زمان امکان فروش محصولات جدیدتر با تکنولوژی بالاتر ایجاد می شود و این بر جذابیت بازی می افزاید . همچنین می توانید با استفاده از طرح های ساختمانی و معماری که به فکرتان خطور می کنند به ساخت و ساز انواع بنا ها و ساختمان هایی که برای یک شهر واقعی نیاز است بپردازید . در مجموع این بازی یک بیزینس را خیلی خوب شبیه سازی کرده و کاربران سایت معتبر Gamespot نمره ی خیلی خوب یعنی 8.5 را به این بازی داده اند . پیشنهاد می کنیم شما هم این بازی سرگرم کننده را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی کم حجم مونوپولی Monopoly Tycoon رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Monopoly Tycoon :

–    گرافیک فانتزی و جذاب بازی
–    حجم بسیار مناسب بازی
–    تجربه ی جدید در دنیای بازی های کامپیوتری
–    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز از جمله 7
–    مناسب برای تمام سنین
–    و …

 

 

Monopoly-tycoon_screen

 

 

monopolytycoon_screen002

 

Monopoly Tycoon is a construction and management simulation PC game published in 2001. The player operates a business that owns stores and apartments in a city derived from the Monopoly board game. Instead of using dice, the game relies more on the speed and innovativeness of the players. In the standard mode, the user plays against the AI opponents. In the multiplayer version, players go against other online players in order to gain victory.

 

سیستم مورد نیاز بازی Monopoly Tycoon :

System: PII 233 or equivalent
RAM: 64 MB RAM
CD-ROM: 4X CD-ROM
Video Memory: 8 MB VRAM
Hard Drive Space: 90 MB
DirectX: DirectX v8.0

 

 

توجه :

برای اجرای بازی ابتدا پوشه بازی را از حالت فشرده خارج کرده سپس به ترتیب فایل های Regsetp و mc.exe را اجرا نمایید.

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 42 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Monopoly Tycoon مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR