دانلود WinLube 2.07 – نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز

دانلود WinLube 2.07 - نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز

 

دانلود WinLube

| نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز |

 

WinLube 2.07 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و رایگان به منظور بالا بردن سرعت ویندوز و اجرای روان‌تر دستورات مختلف در Windows Vista/7/8/10/11 است. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با چند کلیک ساده و با پاک و بهینه‌سازی سیستم، سرعت عملکرد کامپیوتر خود را به حد قابل توجهی افزایش دهید و بدین ترتیب، پایداری و امنیت سیستم را به سطح بالاتری ارتقا دهید. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید هارد دیسک سیستم را از فایل‌های غیرضروری خالی کرده و رجیستری ویندوز را نیز اسکن و ترمیم کنید تا بدین ترتیب، عوامل کاهش سرعت سیستم شناسایی و حذف شوند.

احتمالا شما هم این تجربه را داشته‌اید که مدتی پس از نصب مجدد ویندوز، عملکرد سیستم دچار اختلال شده و دستورات با کندی اجرا شوند. معمولا این مشکل در زمانی رخ می‌دهد که شما نرم افزارهای مختلفی را بر روی سیستم نصب و پردازش‌های هریک در پس‌زمینه‌ی سیستم در حال اجرا باشند. در چنین مواقعی، لازم است که یک بار سیستم خود را اسکن کنید تا مشکلات احتمالی آن آشکار گردد. یکی از راه‌های در دسترس برای شما، استفاده از این نرم افزار جدید و رایگان است. تنها کافی‌ست که این ابزار رایگان را بر روی سیستم خود نصب کنید تا در ادامه بتوان بخش قابل توجهی از فضای هارد دیسک را آزاد کرد و سرعت بوت شدن ویندوز را نیز بالا برد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinLube را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinLube :

– امکان بهینه‌سازی کاملا خودکار سیستم

– قابلیت پاک‌سازی هارد دیسک و رجیستری ویندوز

– امکان آزاد کردن فضای رم

– قابلیت مدیریت سرویس‌های ویندوز

– امکان بررسی ارورهای هارد درایو

– امکان حذف ایمن و غیرقابل بازگشت اطلاعات

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

WinLube.cover1  300x209 - دانلود WinLube 2.07 - نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز WinLube.cover2  300x218 - دانلود WinLube 2.07 - نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR