حذف صدای خواننده از آهنگ با استفاده از هوش مصنوعی!

حذف صدای خواننده از آهنگ با استفاده از هوش مصنوعی!

 

حذف صدای خواننده از آهنگ

| جداسازی صدای خواننده و آهنگ با استفاده از هوش مصنوعی |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، قصد معرفی یک سرویس جدید و جذاب را داریم که به کمک آن، شما هم می‌توانید به شکل کاملا حرفه‌ای، صدای خواننده را از روی آهنگ حذف کنید و نسخه بی‌کلام موزیک‌های دلخواه خود را از آن استخراج کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، روش‌‌های متعددی برای این کار از گذشته تاکنون معرفی شده و اگر آن‌ها را امتحان کرده باشید، تقریبا هیچ‌یک از آن‌ها نمی‌توانند صدای خواننده ار به شکل تمام و کمال از آهنگ حذف کنند و همیشه بخشی از صدا بر روی آهنگ باقی می‌ماند. این روزها که هوش مصنوعی در تمامی حوزه‌های فناوری ورود کرده، در این مطلب از سایت یاس دانلود یک وب‌سایت جدید را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌تواند با قدرت‌گیری از هوش مصنوعی این بار، صدای خواننده را با دقت بالا از آهنگ برای شما حذف کند.

حذف صدای وکال از روی آهنگ برای خواننده‌ها و افراد فعال در حوزه موسیقی با استفاده از هوش مصنوعی؛ اگر که به دنبال روشی تضمینی برای حذف صدای خواننده از روی آهنگ هستید، ما به شما یک تکنولوژی جدید و پیشرو در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم. تنها کافی‌ست که فایل صوتی دلخواه خود را در این برنامه بارگذاری کنید تا بتوانید 4 ورژن از فایل را تحویل بگیرید که شامل Vocal, Instrumenta, Bas, Drums می‌باشد. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

1- برای استفاده از امکان حذف صدای خواننده از روی آهنگ با هوش مصنوعی به وب‌سایت easysplitter.com وارد شوید. برای استفاده از امکان حذف صدای خواننده از روی آهنگ، از بخش بالای وب‌سایت بر روی Start for free کلیک کنید.

Easy Splitter.cover1  300x140 - حذف صدای خواننده از آهنگ با استفاده از هوش مصنوعی!

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

Easy Splitter.cover2  300x140 - حذف صدای خواننده از آهنگ با استفاده از هوش مصنوعی!

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- اکنون از بخش پایین سمت چپ، می‌توانید فایل موسیقی دلخواه خود را بارگذاری کنید. در ادامه، منتظر جداسازی صدای خواننده از آهنگ باشید.

Easy Splitter.cover3  300x140 - حذف صدای خواننده از آهنگ با استفاده از هوش مصنوعی!

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

3- در پایان، از بخش پایین وب‌سایت می‌توانید خروجی کار را پخش و یا دانلود کنید.

Easy Splitter.cover4  300x140 - حذف صدای خواننده از آهنگ با استفاده از هوش مصنوعی!

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR