دانلود Mytoolsoft File Renamer 1.8.21 – نرم افزار تغییر نام حرفه‌ای فایل‌ها

دانلود Mytoolsoft File Renamer 1.8.21 - نرم افزار تغییر نام حرفه‌ای فایل‌ها

 

دانلود Mytoolsoft File Renamer

| نرم افزار تغییر نام حرفه‌ای فایل‌ها |

 

Mytoolsoft File Renamer 1.8.21 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید به منظور تغییر نام فایل‌ها به صورت گروهی است که به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به دو روش مختلف، این عملیات را به اجرا درآورید. همانطور که می‌دانید، تغییر نام یا اسامی فایل‌ها در ویندوز تنها به یک روش ساده و پیش‌فرض قابل اجراست. زمانی که شما بخواهید اسامی فایل‌های خود را به روش‌هایی پیچیده و خاص‌تر تغییر نام دهید، نیاز است از ابزارهای جانبی برای این کار استفاده کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان راهکاری را ارائه خواهیم کرد که با آن بتوانید مطابق یک الگوی مشخص، فایل‌‌های خود را تغییر نام دهید و از این عملیات برای تغییر اسامی انواع فایل‌ها بهره ببرید.

با این برنامه، شما می‌توانید با استراتژی‌های مختلف نظیر تغییر نام بر اساس ترتیب شماره، جایگزینی قسمتی از نام فایل، اضافه کردن پیشوند یا پسوند، تغییر فرمت فایل، تغییر کوچک یا بزرگ بودن حروف، تغییر بر اساس تگ فایل‌های MP3 و … فایل‌های خود را تغییر نام دهید. اگر بسته به سناریوی موجود، امکان تغییر نام پیش‌فرض در ویندوز به کار شما نمی‌آید و به دنبال راهکاری جایگزین و با امکانات بیشتر هستید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار اختصاصی تغییر نام فایل را از دست ندهید و ازا ین پس فایل‌های خود را با الگو و پیچیدگی‌‌های بیشتر تغییر نام دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Mytoolsoft File Renamer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mytoolsoft File Renamer :

– دارا بودن استراتژی‌های مختلف تغییر نام فایل‌

– امکان تغییر نام بر اساس پیشوند یا پسوند فایل، تغییر دادن فرمت فایل، تغییر یا جایگزینی کاراکترهای دلخواه در اسامی فایل

– تغییر کوچک یا بزرگی حروف و …

– امکان پیش‌نمایش تغییر اسامی فایل پیش از عملیات واقعی

– امکان فیلتر کردن اسامی و حروف با دقت بالا

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mytoolsoft File Renamer.cover1  300x209 - دانلود Mytoolsoft File Renamer 1.8.21 - نرم افزار تغییر نام حرفه‌ای فایل‌ها Mytoolsoft File Renamer.cover2  300x126 - دانلود Mytoolsoft File Renamer 1.8.21 - نرم افزار تغییر نام حرفه‌ای فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR