دانلود PixelOver 0.13.1 – نرم افزار تبدیل تصاویر به پیکسل آرت

دانلود PixelOver 0.13.1 - نرم افزار تبدیل تصاویر به پیکسل آرت

 

دانلود PixelOver

| نرم افزار تبدیل تصاویر به پیکسل آرت |

 

PixelOver 0.13.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قوی و کاربردی به منظور ساخت تصاویر پیکسل آرت (Pixel Art) از روی عکس‌های انتخابی کاربر است. در عصر کامپیوتر، استایل‌های مختلف هنری در بازه‌های تاریخی مختلف شهرت چیدا کرد. پیکسل آرت، از جمله این آثار هنری است که در دنیای دیجیتال هم محبوبیت بسیار زیادی را هم در زمان خود و هم امروزه پیدا کرده است. پیکسل آرت، در واقع یک سبک از اثر هنری است که اجزای تشکیل دهنده تصویر (پیکسل) در آن به خوبی به چشم می‌خورد. اگر که علاقه‌مند به آثار گرافیکی کلاسیک هستید، پیکسل آرت یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های پیشروی شماست. با وجود اینکه کیفیت گرافیکی آثار امروزی رشد و پیشرفت زیادی را به خود دیده است، هنوز هم پیکسل آرت‌ها از محبوبیت زیادی در عرصه انیمیشن، بازی‌های کامپیوتر و موبایل و … دارند. در این مطلب از سایت یاس دانلود هم یک ابزار گرافیی قدرتمند را برای شما آماده کرده‌‌ایم که می‌تواند تصاویر شما را به پیکسل آرت تبدیل کند.

این نرم افزار، یکی از ساده‌ترین راه‌های ساخت پیکسل آرت است. در واقع با این ابزار شما می‌توانید به راحتی هرگونه تصویر دلخواه خود را با یک کلیک به نسخه پیکسل آرت آن تبدیل کنید. طرز کار با این ابزار بسیار ساده و آسان است و کاربر بعد از نصب و را‌ه‌اندازی اولیه، می‌تواند در اولین فراخوانی تصاویر خود، شاهد خروجی‌هایی باکیفیت و جذاب باشد. تنها کافی‌ست که عکس‌های دلخواه خود را انتخاب کنید و سپس با تنظیم چند گزینه‌ی ساده، خروجی ایده‌آل خود را در سبک پیکسل آرت تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PixelOver را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PixelOver :

– امکان ساخت سریع و حرفه‌ای پیکسل آرت

– قابلیت تبدیل هرگونه عکس طبیعت، پرتره و … به نسخه پیکسل آرت

– مناسب برای ساخت بازی، تیزر یا انیمیشن

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PixelOver.cover1  300x169 - دانلود PixelOver 0.13.1 - نرم افزار تبدیل تصاویر به پیکسل آرت PixelOver.cover2  300x169 - دانلود PixelOver 0.13.1 - نرم افزار تبدیل تصاویر به پیکسل آرت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR