دانلود بازی Fire And Maneuver برای PC

دانلود بازی Fire And Maneuver برای PC

 

دانلود بازی Fire And Maneuver برای کامپیوتر

| بازی آتش و مانور |

| نسخه TENOKE |

 

Fire And Maneuver بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ایندی و استراتژیک می باشد که در سال 2023 توسط Armchair History Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در اینجا برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، یک عنوان استراتژیک جدید است که در دوره ویکتوریا به تصویر کشیده شده است. یک میدان نبرد به سرعت در حال تغییر پیش روی شماست؛ این عصری است که دیگر در آن کمتر از شجاعت و جوانمردی می‌بینید و به‌جای آن، آهن و خون تصمیم‌گیرنده هستند. در بازی برای شما فرصتی مهیاست که در جنگ دورهٔ ویکتوریا وارد شوید؛ نوآوری و فناوری‌های جنگی به حد اعلا رسیده و باید مسائل نظامی را ارجح‌تر از سیاست و امور اقتصادی بدانید.

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ویکتوریایی (به انگلیسی: Victorian era )، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود. پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت نشست. در این بازی، به جای آنکه به شکل منفعل منتظر حرکت دشمن باشید، باید فعلاانه همه احتمالات را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که حریف کدام انتخاب را احتمالا انجام می‌دهد؛ تا بدین ترتیب بتوانید پاسخ بعدی خود را پیش‌بینی کنید. در حالت داستانی بازی، شما می‌توانید 4 سبک مختلف شامل جنگ فرانسه، جنگ کریمه، جنگ اتریش و جنگ قفقاز را تجربه و از روایات داستانی بازی نهایت لذت را ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Fire And Maneuver را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Fire And Maneuver1 300x169 - دانلود بازی Fire And Maneuver برای PC Fire And Maneuver2 300x169 - دانلود بازی Fire And Maneuver برای PC

 

Fire And Maneuver3 300x169 - دانلود بازی Fire And Maneuver برای PC Fire And Maneuver4 300x169 - دانلود بازی Fire And Maneuver برای PC

 

تریلر بازی Fire And Maneuver :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, Windows 8
Processor: Intel i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: VRAM 3gb
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8, Windows 10
Processor: Intel i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: VRAM 6gb
Storage: 6 GB available space
Sound Card: Any

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 7.11 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR