دانلود digiKam 8.0.0 – نرم افزار رایگان و متن‌باز مدیریت عکس

دانلود digiKam 8.0.0 - نرم افزار رایگان و متن‌باز مدیریت عکس

 

دانلود digiKam

| نرم افزار رایگان و متن‌باز مدیریت عکس |

 

digiKam 8.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند برای نمایش، ویرایش، مدیریت، بهینه‌سازی و کار با تگ‌ها بر روی تصاویر است که به شما امکانی می‌أهد بتوانید تصاویر خود را به شکلی ساده و جذاب مدیریت کنید و آن‌ها را برای سازماندهی بهتر، در آلبوم‌های دیجیتالی ذخیره کنید. به لطف گوشی‌]ای هوشمند، این روزها می‌توانیم عکس‌های بسیار باکیفیت و جذاب‌تری نسبت به چند سال قبل بگیریم. با این حال، هنوز هم نگرانی بسیاری افراد این است که مبادا نتوانند از این اطرات دیجیتالی خود به نحو احسن نگهداری کنند. در گذشته، تصاویر در آلبوم‌های فیزیکی قرار می‌گرفتند؛ بنابراین اگر که شما نیز از علاقه‌مندان به ثبت و نگهداری کالکشن عکس هستید، بد نیست که این کار را در قالب دیجیتالی آن هم انجام دهید.

با استفاده از نرم افزار جدیدی که در اینجا خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم، امکانی برای شما فراهم است که بتوانید تصاویر خود را به شکلی ساده و سریع، سازماندهی و مدیریت کنید. با این برنامه شما به راحتی می‌توانید تصاویر خود را از دوربین و یا کامپیوتر به فضایی مخصوص برای ساخت آلبوم عکس منتقل کنید. این نرم افزار، مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که شما به راحتی می‌توانید در آن عکس‌های خود را نمایش دهید یا اینکه بسته به نیاز خود آن‌ها را ویرایش، تگ‌گذاری، دسته‌بندی و … کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار digiKam را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار digiKam :

– پشتیبانی از بیش از 1200 دوربین دیجیتالی مختلف

– امکان برقراری ارتباط Serial, USB, USB/IEE, HAL/KDE

– قابلیت نمایش، ویرایش، دسته‌بندی و … تصاویر

– پشتیبانی از 300 فایل فرمت تصاویر RAW

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

digiKam.cover1  300x188 - دانلود digiKam 8.0.0 - نرم افزار رایگان و متن‌باز مدیریت عکس digiKam.cover2  300x162 - دانلود digiKam 8.0.0 - نرم افزار رایگان و متن‌باز مدیریت عکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 121 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR