دانلود uBlock Origin 1.48.4/1.48.8 – فیلتر محتوا و از بین بردن تبلیغات اینترنتی

دانلود uBlock Origin 1.48.4/1.48.8 - فیلتر محتوا و از بین بردن تبلیغات اینترنتی

 

دانلود uBlock Origin

| فیلتر محتوا و از بین بردن تبلیغات اینترنتی |

 

uBlock Origin 1.48.4/1.48.8 نام یک ابزار متن‌باز، رایگان و کاربردی برای مرورگرهای اینترنتی است که به کمک آن کاربر می‌تواند محتوای مورد نظر خود را فیلتر و یا اینکه انواع مختلف تبلیغاتی اینترنتی را حذف کند. این نرم افزار یک اکستنشن جدید و کاربردی برای فیتلر محتوا در اینترنت است که می‌تواند تجربه جدیدی از گشت و گذار در بین صفحات اینترنتی برای شما فراهم کند. این پلاگین برای کلیه مرورگرهای محبوب و روز دنیا سازگاری داشته و شما عزیزان می‌توانید آن را بر روی مرورگر مورد استفاده‌ی خود نصب کرده و محتوای اینترنت را با آن فیلتر و یا محدود کنید.

این روزها فضای اینترنت، به بستری مناسب برای کسب و کارها تبدیل شده و در هر وب‌سایتی، حداقل یک الی دو بنر تبلیغاتی را می‌بینید. در کنار این‌ها، تبلیغات گوگل نیز در بسیاری از صفحات اینترنتی به چشم می‌خورد. اگر که ترجیح‌تان این است که تبلیغات اینترنتی را از کلیه بازدیدهای خود حذف کنید؛ ما برایتان یک راهکار ویژه را سراغ داریم. این اکستنشن جدید و قدرتمند به شما امکانی می‌دهد که بتوانید محتوای قابل نمایش در میان صفحات اینترنتی را فیلتر کرده و برای مثال آن را متناسب با نیاز فرزندان خود تنظیم کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار uBlock Origin را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار uBlock Origin :

– حذف کامل تبلیغات اینترنتی از مرورگرهای مختلف

– مصرف بهینه‌ی منابع سخت افزاری

– سازگاری با مرورگرهای کروم، فایرفاکس، اج و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

uBlock Origin.cover1  300x188 - دانلود uBlock Origin 1.48.4/1.48.8 - فیلتر محتوا و از بین بردن تبلیغات اینترنتی uBlock Origin.cover2  300x188 - دانلود uBlock Origin 1.48.4/1.48.8 - فیلتر محتوا و از بین بردن تبلیغات اینترنتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : XPI/CRX
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR