دانلود LaunchOnFly 2.1 – دسترسی سریع‌تر به برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها، فایل‌ها و … در ویندوز

دانلود LaunchOnFly 2.1 - دسترسی سریع‌تر به برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها، فایل‌ها و ... در ویندوز

 

دانلود LaunchOnFly

| دسترسی سریع‌تر به برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها، فایل‌ها و … در ویندوز |

 

LaunchOnFly 2.1 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و مفید به منظور ساخت گروهی از اپلیکیشن‌ها، فولدرها، سرویس‌ها، ابزارهای سیستمی و … برای اجرای فوری و یک‌باره‌ی آن‌هاست. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید هرگونه برنامه، فایل یا فولدر، ایمیل، بازدید از یک وب‌سایت و … را تنها با یک کلیک انجام دهید. این نرم افزار می‌تواند به افراد کمک کند تا بتوانند مطابق با امور پرتکرار روزمره‌ی خود، برنامه و یا ابزارهای مورد نظر را اجرا و با سهولت بیشتری به آن‌ها دسترسی داشت هباشید.

این ابزار با شرتکات‌هایی از پیش تعیین شده، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید انواع ابزارها و اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را با سهولتی بیشتر اجرا کنید. این نرم افزار از جمله ابزارهای قرار گرفته در System tray خواهد بود؛ بنابراین کاربر می‌تواند آیکون مربوط به این ابزار را از هر قسمتی از سیستم کلیک کند و به ابزارهای مورد نظر دسترسی پیدا کند. با استفاده از این اپلیکیشن شما به راحتی می‌توانید بالاتر از هر پنجره‌ای، انواع ابزارهای پیش‌فرض سیستمی مثل ماشین حساب، دفترچه یادداشت و همینطور فهرستی از وب‌سایت‌های آماده را اجرا کنید. در ادامه، شرتکات مربوط به فولدرهای پرکاربرد، دیگر ابزارهای سیستمی نظیر CMD, PowerShell, Run, Task Manager, Control Panel و… از دیگر امکانات این نرم افزار است که امیدواریم برای شما مفید باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار LaunchOnFly را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار LaunchOnFly :

– امکان اجرا کردن برنامه‌های EXE, MSI, COM, BAT – امکان اجرای فایل و فولدر

– قابلیت دسترسی به فولدرهای پرکاربرد مثل Desktop, Documents, This PC و …

– امکان باز کردن وب‌سایت، ارسال ایمیل و …

– امکان اجرای عملیات فوری مثل Empty Recycle Bin, Restart, Shut down و …

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LaunchOnFly.cover1  300x169 - دانلود LaunchOnFly 2.1 - دسترسی سریع‌تر به برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها، فایل‌ها و ... در ویندوز LaunchOnFly.cover2  300x169 - دانلود LaunchOnFly 2.1 - دسترسی سریع‌تر به برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها، فایل‌ها و ... در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR