دانلود KPKFile Pro 2023 17.03 – مجموعه ابزار امنیتی برای ویندوز

دانلود KPKFile Pro 2023 17.03 - مجموعه ابزار امنیتی برای ویندوز

 

دانلود KPKFile Pro

| مجموعه ابزار امنیتی برای ویندوز |

 

KPKFile Pro 2023 17.03 نام یک مجموعه قوی و قابل اطمینان از ابزارهای امنیتی برای کاربران ویندوز است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید رمزهای عبور، نام‌های کاربری، فایل‌های رمزنگاری شده و انواع فولدرهای امن و غیرقابل دسترس برای دیگر کاربران را در آن نگهداری کنید. این نرم افزار در واقع یک بسته‌ی امنیتی است که می‌تواند حریم خصوصی کاربر را در سیستم ارتقا دهد تا بتوانید با مخفی‌سازی فایل و فولدرها، از امکان دسترسی دیگر کاربران به اطلاعات شخصی‌تان جلوگیری کنید.

این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که نصب و راه‌اندازی آن نیاز به طی هیچ مرحله پیچیده‌ای ندارد؛ بنابراین حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند این کرا را انجام داده و به محض اجرا، با امکانات آن ارتباط برقرار کنند. کاربر می‌تواند در محیط این نرم افزار، انواع اطلاعات محرمانه خود را ذخیره و امکان دسترسی دیگران به آن را مسدود کند. هر زمان که بخواهید، این امکان برایتان مهیاست که بتوانید به مشخصات کاربری، فایل‌های رمزنگاری شده و آیتم‌های مخفی شده دسترسی پیدا کنید. این ابزار متناسب با نیاز افرادی است که می‌خواهند اطلاعات مهم و محرمانه‌ی خود در سیستم را مخفی یا رمزنگاری کنند و در این حوزه، امنیت بسیار بالایی را برای شما فراهم می‌کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار KPKFile Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار KPKFile Pro :

– امکان حفظ امنیت اطلاعات مهم و محرمانه

– قابلیت ذخیره مشخصات کاربری شامل نام کاربر، رمز عبور، اطلاعات بانکی و … در حساب‌های مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– توانایی مخفی‌سازی و یا رمزنگاری فایل و فولدرها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

KPKFile Pro.cover1  300x150 - دانلود KPKFile Pro 2023 17.03 - مجموعه ابزار امنیتی برای ویندوز KPKFile Pro.cover2  300x100 - دانلود KPKFile Pro 2023 17.03 - مجموعه ابزار امنیتی برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR