دانلود SCleaner 1.8 – نرم افزار پاک‌سازی ویندوز

دانلود SCleaner 1.8 - نرم افزار پاک‌سازی ویندوز

 

دانلود SCleaner

| نرم افزار پاک‌سازی ویندوز |

 

SCleaner 1.8 نرم افزاری است که می‌توانید به کمک آن، سیستم خود را از روشی ساده و آسان پاک‌سازی کنید. این برنامه در واقع یک ابزار متن‌باز است که برای استفاده از امکانات آن نیازی به نصب ندارید و از طریق این ابزار به راحتی می‌توانید هرگونه دیتای بلا استفاده و یا داده موقت را حذف کنید. این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که می‌تواند تنها با یک کلیک، حجم قابل توجهی از دیتای اضافه از سیستم را حذف کرده و فضای قابل استفاده‌ی بیشتری را در اختیار داشته باشید.

پاک‌سازی سیستم ویندوزی شما، نباید زمان چندانی را بگیرد. همه ما می‌دانیم که تولید دیتای اضافه و به‌درد نخور در ویندوز، می‌تواند تا چه اندازه برای حافظه‌ی در دسترس در سیستم مخرب باشد. برخی اوقات، حذف یا پاک‌سازی دستی این داده‌ها می‌تواند مفید باشد؛ اما در بسیاری از مواقع کاربر از محل دقیق این فایل‌ها بی‌اطلاع بوده و عملا نمی‌تواند فضای اشغال شده را آزاد کند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، یک ابزار قوی و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید سیستم خود را به راحتی اسکن کرده و انواع دیتای بلا استفاده و اضافی را از آن پاک کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SCleaner را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SCleaner :

– امکان پاک‌سازی ساده و سریع ویندوز

– امکان تشخیص فایل‌های اضافه و بلا استفاده از سیستم

– عدم نیاز به نصب و قابلیت اجرا به صورت پرتابل

– سادگی در استفاده

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– بالا بردن امنیت سایبری

– افزایش فضای در دسترس حافظه ذخیره‌سازی

– بهبود حریم خصوصی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SCleaner.cover1  300x185 - دانلود SCleaner 1.8 - نرم افزار پاک‌سازی ویندوز SCleaner.cover2  300x185 - دانلود SCleaner 1.8 - نرم افزار پاک‌سازی ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 418 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR