دانلود Playmate Game Launcher 1.0.0 – گیم لانچر کاربردی و زیبا برای ویندوز

دانلود Playmate Game Launcher 1.0.0 - گیم لانچر کاربردی و زیبا برای ویندوز

 

دانلود Playmate Game Launcher

| گیم لانچر کاربردی و زیبا برای ویندوز |

 

Playmate Game Launcher 1.0.0 نام یک گیم‌لانچر جدید، زیبا و کاربردی است که با تمرکز بر تجمیع کلیه عناوین نصب شده در سیستم در یک محیط جذاب برای گیمرها در ویندوز است. در واقع اگر که از گیمرهای پلتفرم PC باشید، باید هریک از عناوین خریداری شده از استورهای آنلاین را از طریق لانچرهای مخصوص هریک اجرا کنید. با توجه به مشکلات و محدودیت‌هایی که بعضا در برخی از این استورها وجود دارد، استفاده از لانچر بازی‌ها امروزه محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. از بین این لانچرها، تعدادی از آن‌ها دارای امکانات بیشتر و مفیدتری برای مدیریت بازی‌ها هستند. اگر که شما هم به یک گیم لانچر جدید و پرامکانات احتیاج دارید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار را از دست ندهید.

بسیاری از گیمرها، از اینکه برای اجرای بازی‌های مختلف از لانچر گوناگون استفاده کنند، گله‌مند هستند. راهکار حل این مشکل، استفاده از گیم لانچرهایی است که این روزها شمار متعددی از آن را در سطح اینترنت می‌بینیم. این لانچر به شما کمک می‌کند تا بتوانید به سادگی، اجرای بازی‌های خود را کنترل و تنظیمات آن را بسته به نیاز خود تغییر دهید. این نرم افزار از کلیه بازی‌های نصب شده در استورهای Ubisoft, Steam, Epic games, GOG و … پشتیبانی دارد که شما به راحتی می‌توانید از امکانات متعدد آن بهره ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Playmate Game Launcher را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Playmate Game Launcher :

– فراهم کردن امکان اجرای کلیه بازی‌های نصب شده در سیستم‌های ویندوز

– سازگاری با Steam GOG, Epic games, Ubisoft و …

– امکان تغییر دادن تنظیمات هر بازی بر اساس نیاز کاربر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Playmate Game Launcher.cover1  300x188 - دانلود Playmate Game Launcher 1.0.0 - گیم لانچر کاربردی و زیبا برای ویندوز Playmate Game Launcher.cover2  300x168 - دانلود Playmate Game Launcher 1.0.0 - گیم لانچر کاربردی و زیبا برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 415 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR