دانلود Contour 2.0.3 – نگارش داستان برای نویسندگان حرفه‌ای

دانلود Contour 2.0.3 - نگارش داستان برای نویسندگان حرفه‌ای

 

دانلود Contour

| نگارش داستان برای نویسندگان حرفه‌ای |

 

Contour 2.0.3 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای نویسندگان است. فرقی نمی‌:ند که نویسنده‌ی چه نوع اثری در چه سبکی باشید. هر نویسنده‌ای در یک زمان، این ترس را تجربه کرده که “حالا برای نوشتن چطور ادامه بدم؟” مشکلی که حتی نویسندگان کارکشته هم گاهی به آن دچار می‌شوند. اگر که شما هم در حوزه کاری حرفه‌ای خود گاهی با این موضوع مواجه می‌شوید و به دنبال راه‌حلی برای آن هستید، ما برای شما یک ابزار قوی برای نشتار هرچه بهتر و خلاقانه‌تر سراغ دارید. این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی پیشرفته و جامع است که نویسندگان مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند به خوبی از مزایای آن بهره ببرند.

این نرم افزار با تمرکز بر ویژگی‌های مورد نیاز نویسندگان، عملکردهایی را پیاده‌سازی می‌کند که هر نوع نویسنده‌ای می‌تواند از آن‌ها به خوبی بهره ببرد. در این محیط زیبا و حرفه‌ای، هیچ داستانی ناتمام نخواهد ماند. این نرم افزار به نویسنده کمک می‌کند که بتواند داستان را در مسیر درست نگه دارد تا بتوان آن را تا یک پایان‌بندی دقیق و منظم ادامه داد. این ابزار کاربردی، 4 سوال را طرح می‌کند که با پاسخ به آن‌ها می‌توانید داستان خود را ادامه دهید. این سوالات شامل شخصیت اصلی، هدف وی، جلودار او و اتفاقات در پس زمینه شکست خوردن اوست. برخلاف دیگر سیستم‌های توسعه و نوشتار داستان، این برنامه مناسب برای انواع نویسندگان رمان، فیلمنامه و … است که می‌تواند آن‌ها را با هر سطح از تجربه در این امر یاری کند.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Contour را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Contour :

– بسته نرم افزاری جامع برای نویسندگان حرفه‌ای

– مناسب برای نوشتار فیلمنامه، رمان و …

– فراهم‌سازی یک محیط خلاقانه برای نویسندگان مبتدی تا پیشرفته برای پیش بردن روایت داستانی نوشته‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Contour.cover1  300x214 - دانلود Contour 2.0.3 - نگارش داستان برای نویسندگان حرفه‌ای Contour.cover2  300x180 - دانلود Contour 2.0.3 - نگارش داستان برای نویسندگان حرفه‌ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR