دانلود PDFgear 1.0.13 – دستیار ساخت و ویرایش فایل‌های PDF با هوش مصنوعی (ChatGPT)

دانلود PDFgear 1.0.13 - دستیار ساخت و ویرایش فایل‌های PDF با هوش مصنوعی (ChatGPT)

 

دانلود PDFgear

| دستیار ساخت و ویرایش فایل‌های PDF با هوش مصنوعی (ChatGPT) |

 

PDFgear 1.0.13 نام یک بسته نرم افزاری جدید، قدرتمند و پیشرفته در زمینه‌ی نمایش، ویرایش، تبدیل، ادغام و امضا کردن فایل‌های PDF است که می‌تواند به عنوان یک سولوشن جامع و کامل، شما را از هرگونه ابزار مشابه بی‌نیاز کند. همانطور که می‌دانید، فایل‌های پی‌دی‌اف (PDF) این روزها به عنوان فرمتی پذیرفته شده در بین تمام اقشار کاربران در دنیای دیجیتال مورد استفاده هستند. این فایل فرمت، برای ارائه کتاب‌های الکترونیکی، انتشار جزوات و مقالات علمی و دانشگاهی، اسناد اداری و … مورد استفاده است و سادگی در کاربرد و به‌اشتراک‌گذاری این فرمت، سبب محبوبیت روزافزون آن شده است.

این نرم افزار جدید و کاربردی، قادر است کلیه امکانات مورد انتظار شما برای ویرایش فایل‌های PDF را با AI ترکیب و در اختیار قرار دهد. این نرم افزار، در واقع دستیاری است که با ChatGPT کار می‌کند و امکانات بسیار زیادی را به شکل پیشرفته در دسترس شما قرار می‌دهد. این برنامه، یک جعبه ابزار بسیار قوی برای ساخت، نمایش، ویرایش، تبدیل و ادغام یا جداسازی فایل‌های PDF است که همه و همه در همین ابزار جای گرفته و شما را از دیگر ابزارها بی‌نیاز می‌کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PDFgear را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PDFgear :

– امکان جداسازی قسمت‌های مختلف فایل‌های PDF

– توانایی ادغام فایل‌ها و ساخت یک فایل مستقل

– امکان تبدیل آسان فرمت‌های PDF به دیگر فرمت‌ها

– قابلیت ساخت و ویرایش اسناد PDF (اعم از تغییر در محتوای متنی، عکس و …)

– امکانات گسترده در زمینه‌ی نمایش و کار با اسناد PDF

– دسترسی مستقیم به دستیار هوشمند ChatGPT

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PDFgear.cover1  300x160 - دانلود PDFgear 1.0.13 - دستیار ساخت و ویرایش فایل‌های PDF با هوش مصنوعی (ChatGPT) PDFgear.cover2  300x160 - دانلود PDFgear 1.0.13 - دستیار ساخت و ویرایش فایل‌های PDF با هوش مصنوعی (ChatGPT)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 132 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR