دانلود گروهی نرم افزارهای کاربردی و رایگان برای کامپیوتر

دانلود گروهی نرم افزارهای کاربردی و رایگان برای کامپیوتر

 

دانلود گروهی نرم افزارهای کاربردی و رایگان برای کامپیوتر

| نصب برنامه‌های سیستم بعد از نصب ویندوز تنها با یک کلیک |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، دردسرهای نصب نرم افزار بعد از نصب دوباره ویندوز را از بین ببرید. در واقع یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود کاربر از نصب مجدد ویندوز بر روی سیستم صرف‌نظر کند و به دنبال راه دیگری برای حل مشکلات احتمالی باشد، این است که نصب مجدد کلیه ابزارهای لازم و ضروری کاربر می‌تواند زمان زیادی را از او بگیرد. در واقع حتی اگر که فرآیند نصب ویندوز کوتاه باشد، باز هم نصب کردن دیگر ابزارهای سیستمی می‌تواند زمان زیادی را از کاربر بگیرد. راه‌های مختلفی برای صرفه‌جویی در این زمان وجود دارد که در این مطلب از سایت یاس دانلود، یکی از همین راهکارها را خدمت شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

این روش، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید یک فایل نصبی برای کلیه نرم افزارهای مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید و صرفا با اجرای همین فایل، کلیه ابزارها را در سیستم خود نصب کنید. در واقع اگر که شما هم همواره بعد از نصب ویندوز، باید به صورت مجزا ابزارهای مورد نیاز خود را دانلود و نصب کنید، این روش می‌تواند تا حد بسیاری در زمان شما صرفه‌جویی کند. معمولا بعد از خرید لپ تاپ یا نصب ویندوز، برنامه‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنیم را به صورت یک به یک دانلود نصب می‌کنیم. با توجه به طولانی و زمان‌بر بودن این فرآیند، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند بهترین روش ممکن برای این کار را در دسترس شما قرار دهد. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

1- به وب‌سایت ninite.com مراجعه کنید.

2- در صفحه باز شده، برنامه‌های دلخواه خود را انتخاب کنید.

ninite.cover1  300x140 - دانلود گروهی نرم افزارهای کاربردی و رایگان برای کامپیوتر

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

3- در بخش پایین، Get Your Ninte را کلیک کنید تا فایل اختصاصی حاوی نرم افزارهای انتخابی برای شما دانلود شود.

ninite.cover2  300x52 - دانلود گروهی نرم افزارهای کاربردی و رایگان برای کامپیوتر

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

4- فایل دانلود شده را به صورت Run as Administartor اجرا کنید. در این مرحله، کلیه نرم افزارهایی که در مراحل قبل انتخاب کرده‌اید، به طور مستقیم دانلود و بر روی سیستم به شکل خودکار نصب خواهند شد.

ninite.cover3  300x195 - دانلود گروهی نرم افزارهای کاربردی و رایگان برای کامپیوتر

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

ninite.cover4  300x202 - دانلود گروهی نرم افزارهای کاربردی و رایگان برای کامپیوتر

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR