آموزش پیدا کردن موقعیت مکانی عکس و یا تشخیص موقعیت جغرافیایی ثبت تصاویر

آموزش پیدا کردن موقعیت مکانی عکس و یا تشخیص موقعیت جغرافیایی ثبت تصاویر

آموزش پیدا کردن موقعیت مکانی عکس

| تشخیص موقعیت جغرافیایی ثبت تصاویر |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، به اطلاعات کاملی از عکس‌ها برسید. آیا مکان ثبت تصاویر مورد علاقه‌ی خود را فراموش کرده و می‌خواهید باری دیگر به آن مکان سفر کنید؛ ولی از موقعیت دقیق آن بی‌اطلاع هستید؟ ما برایتان سرویس جدیدی را معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به سادگی موقعیت مکانی تصاویر خود را پیدا کنید. بسیاری از نرم افزارهای ویرایش تصویر امروزی، به طور پیش‌فرض مجهز به قابلیتی هستند که با آن می‌توانید اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی یا محل ثبت تصاویر بر روی نقشه را به دست آورید. اگر که به دنبال یک سرویس آنلاین برای این کار هستید، پیشنهاد می‌کنیم ما را تا ادامه این مطلب دنبال کنید.

پیک2مپ، سرویس جدیدی است که با آن می‌توانید به سرعت به اطلاعات EXIF موجود در تصاویر دست پیدا کنید. این سرویس رایگان، یک سرویس آنلاین نمایش دیتای EXIF با پشتیبانی از GPS است که می‌تواند محل دقیق ثبت عکس‌های شما را به صورت زنده بر روی نقشه گوگل (Google Maps) نمایش می‌دهد. با این سرویس ساده و کاربردی، شما می‌توانید عکس‌های ثبت شده با دوربین تلفن همراه‌تان را آپلود کرده و اطلاعات دقیقی از تصویر ثبت شده را ببینید. از جمله‌ی این اطلاعات می‌توان به شرکت سازنده دوربین، مدل دستگاه، اطلاعات لنز، شاتر، سرعت ISO، فلاش، فضای رنگ، نام فایل، سایز تصویر، تاریخ و زمان ثبت عکس، موقعیت مکانی (طول و عرض جغرافیایی) و نمایش دقیق بر روی نقشه اشاره کرد. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

با استفاده از این وب‌سایت، شما هم به راحتی می‌توانید اطلاعاتی شامل لوکیشن، زمان گرفته شدن عکس، نوع دستگاه و … را مشاهده کنید.

1- به وب‌سایت Pic2Map مراجعه کنید.

2- تیک Keep photos private را بنزدیو با دکمه Select Photo Files، عکس خود را آپلود کنید.

در ادامه، اطلاعات مربوط به تصویر به شما نمایش داده خواهد شد.

Pic2Map.cover1  300x166 - آموزش پیدا کردن موقعیت مکانی عکس و یا تشخیص موقعیت جغرافیایی ثبت تصاویر

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR