دانلود ‏‏‎ ‎16 Software IcyScreen 4.14- نرم افزار ثبت خودکار اسکرین‌شات در ویندوز

دانلود ‏‏‎ ‎16 Software IcyScreen 4.14- نرم افزار ثبت خودکار اسکرین‌شات در ویندوز

 

دانلود ‎16 Software IcyScreen

| نرم افزار ثبت خودکار اسکرین‌شات در ویندوز |

 

‎16 Software IcyScreen 4.14 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز است که با استفاده از آن این امکان در دسترس شما قرار می‌گیرد که بتوانید در محیط ویندوز اسکرین‌شات‌هایی را به صورت خودکار به ثبت برسانید. این برنامه در واقع یک ابزار ثبت اسکرین‌شات یا عکس خودکار از محیط دسکتاپ است که بدون دخالت کاربر می‌تواند از صفحه اسکرین‌‌شات بگیرد و آن را در دیسک ذخیره کند یا اینکه بر حسب نیاز آن را به حساب FTP منتقل و یا ایمیل کند. استفاده از این برنامه، در سناریوهای مختلف کاربرد دارد؛ مثلا زمانی که بخواهید از فعالیت کودکان خود در کامپیوتر اسکرین‌شات بگیرید و یا اینکه کارکنان را در یک شبکه مدیریت و مانیتور کنید، این برنامه می‌تواند برای شما مفید باشد.

تنها کافی‌ست که به نرم افزار بگویید هر چند ثانیه یا دقیقه یک بار نیاز به ثبت اسکرین‌شات دارید و محل ذخیره تصاویر را مشخص کنید. باقی کارها را به این ابزار سپرده و در ادامه شاهد کارکرد بی‌نقص آن باشید. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید با این کار از عملکرد روزمره‌ی خود پای سیستم هر چند دقیقه یک بار اسکرین‌شات بگیرید و در آخر فعالیت خود را بررسی کنید. زمینه‌های کاربرد این نرم افزار بسیار گسترده بوده و شما بسته به سناریوی موجود می‌توانید این نرم افزار را تنظیم کرده و اسکرین‌شات‌های سیستم را به سادگی در FTP و یا آدرس ایمیل دلخواه ارسال کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ‎16 Software IcyScreen را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ‎16 Software IcyScreen :

– امکان نظارت و ردگیری زمان صرف شده پای سیستم

– قابلیت ثبت اسکرین‌شات از فعالیت کارکنان، کودکان و … حین کار با کامپیوتر

– قابلیت تنظیم دقیق زمان ثبت اسکرین‌شات، اسامی عکس‌ها و محل ذخیره‌سازی آن‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

16 Software IcyScreen.cover2  - دانلود ‏‏‎ ‎16 Software IcyScreen 4.14- نرم افزار ثبت خودکار اسکرین‌شات در ویندوز 16 Software IcyScreen.cover1  300x226 - دانلود ‏‏‎ ‎16 Software IcyScreen 4.14- نرم افزار ثبت خودکار اسکرین‌شات در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR