دانلود ‏‏‎ ‎16 Software Breevy 4.01- تایپ سریع‌تر عبارات متنی در ویندوز

دانلود ‏‏‎ ‎16 Software Breevy 4.01- تایپ سریع‌تر عبارات متنی در ویندوز

 

دانلود ‎16 Software Breevy

| نرم افزار تایپ سریع‌تر عبارات متنی در ویندوز |

 

‎16 Software Breevy 4.01 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور تایپ سریع و آسان عبارات متنی در ویندوز است. این برنامه در واقع یک ابزار تکست اکسپندر است که به شما کمک می‌کند که متون طولانی خود را سریع و با دقت بیشتری تایپ کنید. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید برای کلمات، عبارات و یا حتی جملات طولانی خود در سیستم، یک عبارت مخفف تعریف کنید. بدین ترتیب در هر محیطی در سیستم‌عامل ویندوز می‌توانید با تایپ کردن این عبارت مخفف، قطعه متن یا جمله‌ی آماده شده را تایپ کنید. در واقع با استفاده از این نرم افزار، دیگر نیازی به تایپ کامل تمام متون پرتکرار نیست و این برنامه می‌تواند تا حد زیادی در زمان و هزینه صرفه‌جویی کند.

فرض کنید که در حال تایپ یک متن طولانی با عباراتی پرتکرار در آن هستید. به عنوان مثال آدرس‌ها، ایمیل، کلماتی با املای سخت و دشوار و … از جمله‌ی این‌ها هستند. با استفاده از این نرم افزار کاربردی، تنها کافی‌ست که یک بار عبارت متنی فوق را در این برنامه وارد کرده و یک کلمه‌ی مختصر به عنوان میانبر به آن اختصاص دهید. از این پس در هر نرم افزار دیگری به محض تایپ کلمه فوق، عبارت متنی مذکور به طور کامل جایگزین می‌شود. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید در زمان دسترسی به اپ‌ها، وب‌سایت‌ها و … با سرعت و دقت بیشتری اقدام کنید و تا حد قابل توجهی بهره‌وری امور روزمره خود را بالا ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ‎16 Software Breevy را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ‎16 Software Breevy :

– قابلیت استفاده بسیار ساده و آسان

– امکان تایپ خودکار عبارات متنی با تایپ یک عبارت مخفف

– سازگاری با انواع محیط‌های نرم افزاری مختلف در ویندوز

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

16 Software Breevy.cover1  300x227 - دانلود ‏‏‎ ‎16 Software Breevy 4.01- تایپ سریع‌تر عبارات متنی در ویندوز 16 Software Breevy.cover2  300x252 - دانلود ‏‏‎ ‎16 Software Breevy 4.01- تایپ سریع‌تر عبارات متنی در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR