دانلود TekWiFi 1.5.4 – نرم افزار مدیریت و نمایش اطلاعات شبکه‌های بی‌سیم

دانلود TekWiFi 1.5.4 - نرم افزار مدیریت و نمایش اطلاعات شبکه‌های بی‌سیم

 

دانلود TekWiFi

| نرم افزار مدیریت و نمایش اطلاعات شبکه‌های بی‌سیم |

 

TekWiFi 1.5.4 نام یک ابزار سبک و با قابلیت استفاده‌ی ساده و آسان برای برقراری ارتباط با شبکه بی‌سیم و عیب‌یابی و نمایش اطلاعات از شبکه است. این نرم افزار در واقع یک بسته‌ی کوچک، کاربردی و مفید است که با آن شما می‌توانید کانکشن وای‌فای خود را مانیتور کنید. این نرم افزار، مناسب با نیاز همه کاربران صرف‌نظر از مهارت‌های کامپیوتری آن‌هاست. اگر که به دنبال ابزاری برای مدیریت آسان و سریع کانکشن‌های شبکه بی‌سیم هستید، ما پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده‌ی این ابزار را از دست ندهید.

این نرم افزار در واقع یک ابزار قابل حمل و بدون نیاز به نصب است که شما می‌توانید آن را در قسمتی از هارد درایو یا فلش کپی کرده و سپس به طور مستقیم اجرا کنید. رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد ممکن ساده بوده و کاربران به راحتی می‌توانند با آن ارتباط بگیرند. در ابتدای اجرای این برنامه، شما با نمایی ساده و کاربرپسند با لیست کاملی از شبکه‌های بی‌سیم در دسترس مواجه می‌شوید. در این بخش، اطلاعات هر شبکه بی‌سیم، نوع رمزنگاری، شدت سیگنال و … قابل مشاهده است. علاوه بر این، کاربر می‌تواند بر روی یک شبکه مشخص کلیک کند و اطلاعات کامل‌تری از آن نظیر آی‌پی آدرس، دی‌ان‌اس و … را ببیند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TekWiFi را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TekWiFi :

– امکان نمایش لیست شبکه‌های وای‌فای

– امکان نمایش جزئیات مربوط به شبکه‌ی متصل شده (شامل IP address, default gateway, DNS servers و ..)

– امکان عیب‌یابی ارتباط با شبکه

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TekWiFi.cover1  284x300 - دانلود TekWiFi 1.5.4 - نرم افزار مدیریت و نمایش اطلاعات شبکه‌های بی‌سیم TekWiFi.cover2  284x300 - دانلود TekWiFi 1.5.4 - نرم افزار مدیریت و نمایش اطلاعات شبکه‌های بی‌سیم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 355 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR