دانلود ChatGPT Translator 1.0.3 – ترجمه حرفه‌ای متن با چت جی پی تی

دانلود ChatGPT Translator 1.0.3 - ترجمه حرفه‌ای متن با چت جی پی تی

 

دانلود ChatGPT Translator

| ترجمه حرفه‌ای متن با چت جی پی تی |

 

ChatGPT Translator 1.0.3 نام یک مترجم متن جدید، رایگان و متن‌باز است که از هوش مصنوعی چت جی پی تی استفاده می‌:ند تا بتواند یک ترجمه‌ی روان و بسیار دقیق را از متن مورد نظر برای شما ارائه نماید. مترجم‌های کامپیوتری، هر روز در حال بهتر و دقیق‌تر شدن هستند. به لطف تکنولوژی هوش مصنوعی و قابلیت‌های بی‌شمار ChatGPT، امروزه دیگر حتی نیازی به بازبینی مجدد متون ترجمه شده هم نیست؛ زیرا که این هوش مصنوعی می‌تواند ترجمه‌هایی بسیار دقیق و روان‌تر را به شما ارائه کند. در واقع اگر که تا پیش از این ترجمه‌های خود را با گوگل ترنسلیت انجام می‌داده و اکنون به دنبال راهی برای ترجمه روان‌تر متن هستید که دیگر نیازی به بازبینی و اصلاحات نداشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم استفاده از این نرم افزار را حتما در نظر بگیرید.

این روزها هوش مصنوعی به یک مبحث بسیار داغ و جذاب در محافل علم و تکنولوژی بدل شده و تقریبا هرکجا که باشید، احتمالا در مورد چت جی پی تی به گوش‌تان می‌رسد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک مترجم حرفه‌ای متن با قدرت‌گیری از چت جی پی تی را خدمت شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی، ترجمه‌هایی روان و دقیق را به شما ارائه کند. بسیاری از شما همین حالا هم با چت جی پی تی آشنا هستید، این چت بات هوشمند و قدرتمند در کنار قابلیت‌های متعددی که در حوزه برنامه‌نویسی دارد، می‌تواند در تولید محتوا هم به شما کمک کند و یا اینکه متون مختلف را به متونی آماده‌ی استفاده در زبان انتخابی شما تبدیل کند تا بتوانید به طور مستقیم از آن استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ChatGPT Translator را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ChatGPT Translator :

– عدم نیاز به تعیین زبان مبأد و تشخیص خودکار توسط چت جی پی تی

– پشتیبانی از کلیه زبان‌های زنده دنیا

– دارا بودن کلیدهای شرتکات برای ترجمه مستقیم متون

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ChatGPT Translator.cover1  300x192 - دانلود ChatGPT Translator 1.0.3 - ترجمه حرفه‌ای متن با چت جی پی تی ChatGPT Translator.cover2  300x191 - دانلود ChatGPT Translator 1.0.3 - ترجمه حرفه‌ای متن با چت جی پی تی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR